پرده سینما

علیرضا رضاداد دبیر جشنواره فیلم کودک و نوجوان شد

پرده سینما


 

 

 

 

 

 

 

 

علیرضا رضادادبا حکم دکتر حجت الله ایوبی علیرضا رضا داد به عنوان «دبیرسی امین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان »  منصوب شد.

 

به گزارش پرده سینما به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، در متن حکم،علیرضا رضا داد آمده است:

 

«نظر به سوابق ارزشمندتان به موجب این حکم به سمت «دبیرسی امین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان » منصوب می شوید. جشنواره بین المللی فیلم کودک ونوجوان  در شهر اصفهان فرصت مناسبی است برای هم اندیشی به منظور ارتقاء جایگاه سینمای کودک ونوجوان که با تلاش بزرگان و دلسوزان سینما در شورای سیاستگزاری و راهبری سینمای کودک و نوجوان دوران تازه ای از شکوفایی را آغاز کرده است. با توجه به نگاه  مثبت و تعامل سازنده مدیران و مسئولان شهر و استان، بویژه شهردار فرهیخته و اعضای محترم شورای شهر امید است جشنواره‌ای  در خور نام سینمای ایران و در طراز آوازه شهر اصفهان برگزار شود.

حمایت همه جانبه بنیاد سینمایی فارابی، شورای راهبری و تعامل سازنده شما با مدیریت استان در سطوح مختلف نوید بخشی جشنواره‌ای باشکوه است.

امید است با همکاری با دستگاههای ذی ربط ملی و استانی و جلب حمایتهای هرچه بیشتر نهادهای مردمی و دولتی در انجام این مسئولیت مهم موفق باشید.»



 تاريخ ارسال: 1395/7/11
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>سعید:

جشنواره فیلم کودک و نوجوان؟ با کدام فیلم ها؟! اصلاً مگر به مقدار کافی در این زمینه تولیدات داریم که جشنواره برگزار می کنیم؟

0+0-

يكشنبه 11 مهر 1395




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.