پرده سینما

جیمز باند امیدوار به بازگشت دنیل کریگ

پرده سینما

 






 

 

دانیل گریکتهیه‌کنندگان اصلی مجموعه فیلم‌های جیمز باند ابراز امیدواری کردند که دنیل کریک باز هم برای ایفای نقش مامور 007 به این فیلم بازگردد.

به گزارش ایسنا به نقل از گاردین، باربارا براکلی و مایکل جی ویلسون که تهیه‌کنندگان اصلی مجموعه فیلم‌های اکشن جمیز باند هستند، خواهان بازگشت دنیل کریگ برای ایفای نقش اصلی قسمت جدید این فیلم هستند.

کالوم مک‌دوگال تهیه‌کننده اجرایی جیمز باند که در 9 فیلم اخیر این مجموعه حضور داشته عنوان کرد: من می‌دانم که تهیه‌کنندگان امیدوارند که کریگ بازگردد، این در حالی است که دنیل کریگ پیش از این در مصاحبه‌ای عنوان کرده بود، «اگر دست ام را قطع کنید دیگر در این فیلم بازی نمی‌کنم.»

کریک در چهار فیلم شامل کازینو رویال، ذره‌ای آرامش، اسکای فال/سقوط آسمانی و شبح در نقش مامور 007 ایفای نقش کرده است اما پس از عدم تمایل او به تکرار این نقش گمانه‌زنی‌های زیادی برای انتخاب جیمز باند آینده مطرح شده است.

سم مندس کارگردان برنده اسکار که کارگردانی دو قسمت آخر (سقوط آسمانی و شبح) مجموعه جیمز باند را بر عهده داشته است نیز پیش از این اعلام کرده که دیگر فیلمی از این مجموعه کارگردانی نمی‌کند.

ادریس آلبا، تام هیدلستون، آدریان ترنر، هنری کویل، دامیان لوئیس و تام هاردی از جمله دیگر چهره‌های سینمایی هستند که نام آنها برای بازی در نقش جیمز باند مطرح شده است.

فیلم اسپکتر یا شبح بیست و چهارمین فیلم از مجموعه فیلم‌های جیمز باند بود که در سال 2015 توسط سام مندس کارگردانی شد و در آن دنیل کریگ برای چهارمین بار نقش مأمور ۰۰۷ را بازی کرد و در نهایت به فروش جهانی بیش از 872 میلیون دلار در  سینماها دست یافت.

اما سقوط آسمانی به کارگردانی مندس و با حضور کریگ و خاویر باردم در نقش منفی در سال 2012 با فروش 1.1 میلیارد دلار در سطح جهان به پرفروش‌ترین فیلم در این مجموعه بدل شد و همچنین اولین فیلم انگلیسی بود که در این کشور به فروشی بیش از 100 میلیون پوند دست یافت.

سری فیلم‌های جیمز باند با فروشی جهانی بیش از پنج میلیارد دلار در جایگاه دوم پرفروش‌ترین سری فیلم‌های ادامه‌دار بعد از مجموعه هری پاتر قرار دارد.



 تاريخ ارسال: 1395/7/12
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.