پرده سینما

نیکول كیدمن تهیه‌كننده فیلم «مونت كارلو» شد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نیكول كیدمن با كاهش فعالیت‌های بازیگری خود حرفه تهیه كنندگی را به صورت جدی‌تر دنبال می‌كند. او فیلم مونت كارلو را قرار است تهیه كند.

 

نیکول کیدمنبه گزارش خبرگزاری فارس، فیلم تازه‌ای كه وی یكی از تهیه‌كنندگان آن است به صورت محصول مشترك فرانسه و آمریكا تهیه می‌شود. این فیلم كه حال و هوایی اجتماعی و نوجوانانه دارد با نام مونت كارلو جلوی دوربین می‌رود و بیشتر یك محصول اروپایی به نظر می‌رسد. پی یر بولانگر بازیگر جوان سینمای فرانسه با این فیلم اولین كار انگلیسی زبان خود را ارائه می‌دهد. البته وی در فیلم به زبان فرانسوی صحبت خواهد كرد.

كلید فیلمبرداری مونت كارلو همین روزها زده می‌شود و پاریس، بوداپست و موناكو لوكیشن‌های اصلی آن خواهند بود. این كمدی نوجوانانه با مشاركت مالی تهیه كنندگان فرانسوی و نیكول كیدمن تهیه خواهد شد.

تام بزوچا كارگردان فیلم كه آن را بر اساس فیلمنامه‌ای از خود كارگردانی می‌كند، درباره حال و هوای آن می‌گوید: قصه فیلم قصد دارد روابط فرهنگی و اجتماعی آدم‌های قاره‌های مختلف و متفاوت را به تصویر بكشد. تفاوت زبان‌ها نمی‌تواند باعث فاصله بین آدم‌ها شود اگر آنها به دنبال برقراری یك روابط سالم اجتماعی باشند.

نیكول كیدمن كه این اواخر كمتر جلوی دوربین سینما ظاهر شده می گوید قصد دارد به صورت تهیه كننده محصولات مستقل و مشترك سینمای غیرمتعهد عمل كند. به گفته وی هدف اصلی‌اش از تهیه كنندگی، سرمایه‌گذاری بر روی محصولات مستقلی است كه كمتر تهیه كننده‌ای حاضر به سرمایه‌گذاری بر روی آنها است.

با مقابل دوربین رفتن پروژه سینمایی مونت كارلو، نخستین عكس‌ها از این فیلم منتشر شد. به گزارش ایسنا، سلنا گومز، لیتون مستر و كیت كسیدی نیز به عنوان بازیگران اصلی در فیلم مونت كارلو نقش‌آفرینی می‌كنند.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی آی.ام.دی.بی‌، داستان فیلم بخش‌هایی از زندگی سه زن را به تصویر می‌كشد كه برای تعطیلات به پاریس رفته‌اند، یكی از سه تن به اشتباه به عنوان یك ورثه بریتانیایی شناخته شده است و آن‌ها برای كشف واقعیت به سمت مونت كارلو می‌روند. كیدمن 43 ساله در این فیلم نقش یكی از سه معلم مدرسه‌ای را بازی می‌كند كه در تعطیلات اقامت موقتی در مونت كارلو دارند و ژست مسافران ثروتمند را به خود می گیرند.

نیکول کیدمن در فیلم «دیگران»این هنرپیشه استرالیایی الاصل كه در سال 2002 برای ایفای نقش ویرجینیا ولف اسكار گرفت، هم اكنون بالاترین دستمزد هنرپیشه زن هالیوود را دارد. كیدمن برای هر فیلم 20حدود میلیون دلار می گیرد. مونت کارلو بر اساس رمانی با نام Headhunters نوشته جولز باس ساخته می شود. توماس بزوشا كارگردانی فیلم مونت كارلو را برعهده گرفته است.

نیکول ماری کیدمن، متولد 20 ژوئن 1967 بازیگر آمریکایی-استرالیایی و برنده جایزه اسکار است که به خوانندگی نیز پرداخته است. پدر او یک ایرلندی و مادرش یک اسکاتلندی بود، که هر دو در استرالیا به دنیا آمده بودند. اما نیکول در هونولولو هاوایی (ایالات متحده) متولد شده است و به همین دلیل دارای هردو ملیت آمریکایی و استرالیایی می‌باشد. پدرش آنتونی متخصص شیمی بالینی بود و مادرش جانلا آموزشیار پرستار بود. در سال 1973 میلادی یعنی در شش سالگی نیکول، آنها به واشنگتن دی.سی جهت ادامه تحقیقات پدر نیکول درباره سرطان سینه سفر کردند که نیکول در آنجا اولین نقش خود را در جشن کریسمس تجربه کرد. او در زندگی خود دو بار ازدواج کرد که یکی از آنها با تام کروز در سال 1990 بود و در سال 2001 کار آنها به طلاق کشیده شد. در این بین آنها دو فرزند به نامهای ایزابلا جین (1992) و کانرآنتونی (1995) را به فرزند خواندگی قبول کردند. دیگر ازدواج وی با کیث اوربان در ژوئن سال 2006 است.

اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم ساعت‌ها (2002) ، خرس نقره‌ای بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره برلین برای فیلم ساعت‌ها (2003) و جایزه بهترین نقش اول زن در جشنواره فیلم انگلستان برای فیلم ساعت‌ها از جمله جوایز سینمایی او هستند.

از فیلم های كیدمن می توان به گروه سارقین بی‌ام‌اکس، برندگان، ویتنام ، یک استرالیایی در رم،‌ زندگی من،‌ بتمن برای همیشه، تصویر یک بانو، چشمان نیمه بسته نیمه باز، مولن روژ،‌ دیگران ،‌ دختر جشن تولد،‌ ساعت‌ها ،‌ داگویل، کوهستان سرد،‌ تولد، مترجم،‌ افسون‌شده، پاهای شاد،‌ خز، تهاجم ،‌ استرالیا ،‌ دختر دانمارکی و «نه» اشاره كرد.


 تاريخ ارسال: 1389/3/18
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.