پرده سینما

با حکم علیرضا رضا داد؛ مدیران سی امین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان مشخص شدند

پرده سینما


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جشنواره فیلمهای کودک و نوجوان اصفهانطی احکام جداگانه ای از سوی علیرضا رضا داد دبیر جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان، محمد رسول صادقی به عنوان مدیر ارتباطات  و اطلاع رسانی جشنواره،فرزاد اژدری به عنوان مدیر دبیرخانه   جشنواره  و علی اکبر قاضی نظام را به عنوان مدیر بخش مسابقه  فیلمنامه نویسی سی  امین جشنواره   بین المللی فیلم های  کودکان   و  نوجوانان  اصفهان منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی   رضا داد  در متن حکم  صادقی  آورده  است:

با عنایت به سوابق ارزشمند جنابعالی در حوزه مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی و نظر به مراتب شایستگی و تعهد شما در این حوزه به مدیر ارتباطات  و اطلاع رسانی جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان منصوب می گردید؛امید است با اتخاذ تدابیر مناسب در ایجاد فضایی مناسب و موثر در تقویت سینمای کودکان و نوجوانان در پرتو عنایات ایزد متعال موفق و موید باشید؛ فرصت را مغتنم شمرده از جناب آقای تابش مدیرعامل محترم بنیاد سینمایی فارابی که با این همکاری موافقت  و امکان بهره مندی سینمای کودک  و نوجوان را از توانمندی های جنابعالی فراهم  کردند   صمیمانه تشکر و سپاسگزاری نمایم.

 محمد رسول صادقی متولد 1356 در تهران و فارغ التحصیل کارشناسی و کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی است.

صادقی تا کنون، مدیر کل روابط عمومی سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی و مشاور مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی،مشاور رسانه ای و ارتباطات بانک ایران زمین، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل خانه هنرمندان ایران،مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، معاون تولید هنری بنیاد رودکی،مدیر روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، رئیس هیات مدیره انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر ،عضو هیات امنای آکادمی استاد حمید سمندریان و ... بوده است.

همچنین  علیرضا رضا داد در حکم  فرزاد اژدری آورده است:

 با عنایت به  شایستگی  و سوابق ارزشمند جنابعالی در همکاری و مدیریت دبیرخانه جشنواره و با عنایت به توفیقات  شما در سینمای کودک و نوجوانان به مدیر دبیرخانه   جشنواره  بین المللی  کودکانان و  نوجوانان  منصوب می گردید؛امید است با  توجه به مراتب تعهد و سوابقی که در این حوزه از جنابعالی مسبوق است و با بهره گیری از همه ظرفیت ها و توانمندی های موجود  در سینمای کودک و نوجوان  در پرتو عنایات ایزد متعال  در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید؛فرصت را مغتنم شمرده از موافقت و همراهی جناب آقای تابش مدیرعامل محترم بنیاد سینمایی فارابی که امکان بهره مندی  جشنواره را از توانمندی های جنابعالی  فراهم کردند   پیشاپیش تشکر و قدردانی نمایم.

این گزارش می افزاید: فرزاد اژدری  متولد 1350 مشهد دارای کارشناسی ارشد در رشته سینما از دانشکده سینما تاتر دانشگاه هنر تهران است.وی نویسنده و کارگردان تله فیلم (در دل تاریکی) و سه اثر سینمایی (سلام بر فرشتگان/عملیات مهد کودک/وروجک‌ها) است.

متن حکم علی اکبر قاضی نظام به شرح زیر است:

با توجه به سوابق ارزشمند جنابعالی در حوزه فیلمنامه نویسی سینمای کودک و نوجوان و نظر به تعهد و شایستگی های  حرفه ای شما در این حوزه به مدیر بخش مسابقه  فیلمنامه نویسی سی  امین جشنواره   بین المللی  کودکان   و  نوجوانان  منصوب می گردید؛بی تردید  این بخش در رشد و ارتقاء کیفی آثار مربوط به این حوزه با عنایت به سوابق آن در دوره های قبل دارای نقشی موثر است و امیدوارم در پرتو همکاری  و مشارکت دادن فعالان حوزه فیلمنامه نویسی خصوصاً کانون فیلمنامه نویسان سینمای ایران و شناسایی استعدادهای جدید،  در پرتو عنایات  ایزد متعال  در ارتقاء بیشتر آثار مربوط  به سینمای کودک و نوجوان موفق و موید باشید.

 

علی اکبر قاضی نظام متولد سال 1336 در تهران است. پس از پایان تحصیلات متوسطه به مدت چهار سال فعالیت تئاتری داشته و در سال1363 وارد دانشکده ی صدا وسیما شده و تحصیلاتش را در رشته ی فیلمنامه نویسی درسال1367 به اتمام رسانده است. از سال1364 تا 1368 در بخش فرهنگی بنیاد سینمایی فارابی عضویت داشته، پس از اتمام تحصیلاتش در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به عنوان عضو شورای طرح و برنامه ی گروه کودک ونوجوان مشغول کار شده است. فعالیت های وی در سینما و تلویزیون و تئاتر با این شرح می باشد: نویسندگی وکارگردانی نمایشنامه های شکوه ایثار (1360)، چهار سو درانتظار (1361) برنده ی دیپلم افتخار در نخستین جشنواره ی سراسری تئاتر فجر)‌، صف (1362). نگارش فیلمنامه های: بهترین هدیه (1365) ـ مجموعه تلویزیونی مهمانی خدا (1367) فیلمنامه ی فیلم سینمایی نیاز،( 1367ـ برنده ی دیپلم افتخار به عنوان بهترین فیلمنامه در هفتمین جشنواره ی بین المللی فیلم های کودکان ونوجوانان اصفهان ـ برنده ی لوح بلورین بهترین فیلمنامه از سوی کانون فیلمنامه نویسان و بهترین فیلمنامه ازسوی منتقدین سینمایی) سریال تلویزیونی روزنه ای به سپیده (1368) ـ فیلمنامه فیلم سینمایی پایان کودکی (1373- برنده ی لوح بلورین و دیپلم افتخار بهترین فیلمنامه در پنجمین جشنواره ی فیلم دفاع مقدس. برنده ی دیپلم افتخار بهترین فیلمنامه از سوی کانون فیلمنامه نویسان، و بهترین فیلمنامه نویسان از سوی منتقدین سینمایی).



 تاريخ ارسال: 1395/9/2
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.