پرده سینما

واکنش ها در جهان و ایران به مرگ جرج مایکل

پرده سینما







 

 

جرج مایکلمرگ جورج مایکل، ستاره موسیقی پاپ که روز کریسمس در منزلش در لندن درگذشت واکنش بسیاری از شخصیت های سرشناس دنیای موسیقی را به همراه داشته است.

بسیاری از هنرمندان در شبکه های اجتماعی خود به این هنرمند بریتانیایی ادای احترام کرده اند.

التون جان، آهنگساز و خواننده بریتانیایی از جمله کسانی است که صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام، از شنیدن خبر مرگ جورج مایکل ابراز تاسف کرده است.

مادونا، خواننده، ترانه سرا و هنرپیشه مشهور آمریکایی یکی دیگر از چهره های سرشناس دنیای موسیقی است که ضمن گذاشتن ویدئویی قدیمی از خود که به تحسین جورج مایکل می پردازد، به او ادای احترام کرده است.

گروه راک قدیمی «وان ریپابلیک» نیز در توئیتی این خواننده پاپ را «افسانه ای» خطاب کرده است.

الن دی جنرس، کمدین، نویسنده و مجری سرشناس تلویزیون آمریکا نیز از جمله کسانی است که ساعاتی پس از انتشار خبر درگذشت جورج مایکل، با ابراز ناراحتی از خبر درگذشت او، این خواننده پاپ را «استعدادی درخشان» دانسته است.

رابی ویلیامز، خواننده و ترانه سرای مشهور بریتانیایی و بسیاری دیگر از شخصیت های دنیای موسیقی کلماتی را به یاد این خواننده پاپ در شبکه های اجتماعی خود نوشته اند.

در ایران نیز برخی از چهره های سینما و موسیقی در شبکه های اجتماعی خود ضمن ابراز تاسف از خبر درگذشت جورج مایکل، به یاد و خاطره او ادای احترام کرده اند.

پیمان معادی بازیگر سینما با انتشار عکسی از این خواننده نوشته است: «بابت همه حالايى كه با موزيكات كرديم و لحظات درجه يكى كه برامون ساختى ازت ممنونيم. حلالمون كن اگه در دوران نوجوانى به هر دخترى رسيديم عاشقت بود یه فحشى بهت داديم.»



 تاريخ ارسال: 1395/10/6
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.