پرده سینما

میرعلایی: افكار عمومی را به سمت مسائل حاشیه‌ای نكشانیم

پرده سینما

  

 

 

 

 

 

 

 

 

احمد میرعلایی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی گفت: نباید دنباله‌رو برخی از حاشیه‌های كاذب در سینمای كشور باشیم و افكار عمومی را به سمت مسائل حاشیه‌ای بكشانیم.

 

سید احمد میرعلاییبه گزارش فارس، احمد میرعلایی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی تصریح كرد: در حاشیه اولین نشست رسانه‌ای اینجانب، در پاسخ به سؤالی در خصوص نظرم نسبت به صحبت‌های آقای طالبی، به شوخی مطالبی را عرض كردم كه متأسفانه این مطالب به گونه‌ای دیگر منعكس شد كه با نیت من متفاوت بود.

وی ادامه داد: طالبی از دوستان نزدیك من به شمار می‌رود كه همواره در مسیر سینمای انقلاب گام برداشته است و آنجا هم اشاره كردم كه بعید می‌دانم ایشان چنین حرف‌هایی زده باشد و به همین دلیل من به شوخی پاسخ ایشان را دادم و برخی از رسانه‌ها هم از این فرصت با شیطنت به نفع حاشیه‌سازی در حوزه سینما سود بردند كه صد البته دامن زدن به این گونه مسائل و تنش‌ها به نفع سینمای كشور و جامعه فرهنگی نیست.

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی اظهار داشت: مطمئنم كه نظر آقای طالبی این نیست كه در حال حاضر فارابی به نفع اهداف سودجویانه برخی از جریان‌های سیاسی خارج از كشور فعالیت می‌كند. هدف همه ما تعالی سینمای كشور است و فارابی در دوره اخیر خود فقط در این راستا فعالیت كرده است.

احمد میرعلایی خاطرنشان كرد: چه خوب است در حوزه اطلاع‌رسانی و در هنگام ارائه اخبار، اذهان عمومی را به سمت حواشی نكشانیم بلكه فحوای كلام را با توجه به منافع و مصالح سینمای كشور منعكس كنیم. من از روزی كه وارد فارابی شدم به دنبال این‌گونه مسائل حاشیه‌ای نبودم؛ چرا كه معتقدم چنین جنجال‌هایی به نفع سینما و جامعه نیست.

 

 


 تاريخ ارسال: 1389/3/23
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>بی نام :

با سلام همه حاشیه سازند و شما خیلی خوبید !!!!!! وقتی بدون علم و سواد دهان خود را باز می کنید تحلیلگران نیز جوابیه های نسنجیده شما را نقد می کنند جناب اقای میرعلایی [...]شما بهتر است به جای مزاح کردن و غیبت که ویژگی بارز شماست کمی جدی تر جواب داده و سینمای ایران را به شوخی نگیرید

0+0-

يكشنبه 30 خرداد 1389




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.