پرده سینما

ادامه تكذیب بازیگران سینما درباره بازی در پروژه «578 روز انتظار»

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بی‌تا بادران: عذرخواهی نشود، شكایت می‌كنم

 

مهتاب کرامتیدر پی تكذیب مهتاب كرامتی، بی‌تا بادران نیز عنوان كرد: اگر گروه فیلمسازی 578 روز انتظار نسبت به درج بدون هماهنگی نام من در فهرست بازیگران این فیلم از من عذرخواهی نكند، به قوه قضائیه شكایت خواهم كرد.

در پی درج نام بی‌تا بادران در جمع بازیگران اصلی فیلم جدید احمد عبدالهیان با نام 578 روز انتظار و قطعی دانسته شدن این حضور از سوی كارگردان، این بازیگر در نامه‌ای كه نسخه‌ای از آن به خبرگزاری فارس ارسال شده، از حضور در این فیلم اظهار بی‌اطلاعی كرد.

وی در این نامه نوشته است: پیرو این نوشته، اینجانب بی‌تا بادران عدم حضور و اطلاع خود را از پروژه سینمایی‌ای كه نام بنده را به عنوان بازیگر ذكر كرده بودند، به اطلاع‌ می‌رسانم. مستدعی‌ است نسبت به درج خبر و پی‌گیری بنده از طریق قوه قضائیه به‌خاطر «سؤء استفاده كردن و رعایت نكردن شئونات حرفه‌ای گروه فیلمسازی» اعلام بفرمائید.

در ادامه این نامه آمده است: زیبا نیست كه با حیثیت حرفه‌ای هم بازی كنیم و بنده به هیچ شكل نه این كسان را می‌شناسم و نه اطلاعی از كارشان دارم. در صورت عذرخواهی مسئله حل است و در غیر این صورت به صورت رسمی و قانونی در قوه قضائیه جواب‌گو خواهند بود.

به گزارش فارس، صبح امروز نیز مدیربرنامه‌های مهتاب كرامتی حضور این بازیگر در فیلم 578 روز انتظار را تكذیب كرده بود. سمیرا علایی مدیر برنامه‌های مهتاب كرامتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سینمایی فارس در این باره گفت: خانم كرامتی هم اكنون در سفر هستند و ما افتخار آشنایی با كارگردان و عوامل تولید این پروژه سینمایی را نداریم و تاكنون در این ارتباط هیچ مذاكره‌ای نداشته‌ایم.

براساس این گزارش، مهتاب كرامتی فیلم‌های آدمكش(رضا كریمی)، شبانه‌روز(امید بنكدار و كیوان علیمحمدی) و چیزهایی هست كه نمی‌دانی(فردین صاحب‌الزمانی) را در نوبت اكران دارد.

 

مشاور كارگردان هم تكذیب كرد

جمال شورجه: هیچ سمتی در پروژه «578 روز انتظار» ندارم

 

جمال شورجه حضور خود در پروژه سینمایی 578 روز انتظار به كارگردانی احمد عبداللهیان را تكذیب كرد.

جمال شورجه تهیه كننده و كارگردان در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس، حضور خود در پروژه سینمایی 578 روز انتظار به كارگردانی احمد عبدالهیان را تكذیب كرد و گفت: من تنها فیلمنامه این فیلم را خواندم. آقای عبداللهیان مانند بسیاری از دوستان فیلمنامه را در اختیار من قرارداد تا نظراتم را پس از خواندن فیلمنامه اعلام كنم. من نیز بدون هیچ چشمداشتی این كار را انجام دادم و هیچ سمتی در این پروژه ندارم.

وی كه در خبرهای منتشر شده ازسوی كارگردان به عنوان مشاور كارگردان و مشاور فیلمنامه معرفی شده بود در ادامه افزود: من فرصتی برای مشاوره كارگردانی ندارم و نمی‌توانم این كار را انجام دهم. من تنها بخشی از فیلمنامه را مطالعه كردم و فیلمنامه به طور كامل هنوز به دستم نرسیده است.

 

طناز طباطبایی حضور خود در پروژه سینمایی 578 روز انتظار به کارگردانی احمد عبداللهیان را تکذیب کرد.

 

طناز طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون در این ارتباط به خبرنگار مهر گفت: من در این ارتباط تا کنون با عوامل فیلم مذاکره‌ای نداشته ام و حضورم در 578 روز انتظار تکذیب می کنم.  برای فیلم بانوی شهر ماه با ابراهیم حاتمی کیا قرارداد دارم که ساخت این پروژه تابستان آغاز می شود. این بازیگر فیلم مرهم رابه کارگردانی علیرضا داوودنژاد  آماده دارد و هم اکنون مجموعه تلویزیونی پرانتز باز ساخته کیومرث پور احمد با بازی وی از شبکه تهران در حال پخش است.

 

 


 تاريخ ارسال: 1389/3/26
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>sinama:

حالا این کارگردان شاید می خواسته کاندید کنه خبر تنظیم نشده ... شاید بلد نبوده خبر داده ...

0+0-

يكشنبه 11 دي 1390




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.