پرده سینما

مسعود کیمیایی: با مرگ علی معلم احساس واژگونی می کنم

پرده سینما


 

 

 

 

 

 

 

مسعود کیمیاییبه گزارش سایت پرده سینما مسعود کیمیایی شب گذشته، در مراسم افتتاحیه مستند قهرمان آخر ساخته جواد طوسی که  ساعاتی پس از درگذشت علی معلم در «باغ فردوس» برگزار شد گفت خبر درگذشت علی معلم برای او بسیار شوکه کننده بوده و هنوز پس از گذشت چند ساعت به خاطر درگذشت علی معلم احساس واژگونی می کند.

کیمیایی اضافه کرد «علی معلم در دنیای تنهایی خودش بود. او تنها بود.»

جواد طوسی کارگردان مستند قهرمان آخر نیز درباره علی معلم متنی را نوشته بود که روی صحنه قرائت کرد، اما حین خواندن متن از فرط اندوه چند بار گریست.

به گفته برگزارکنندگان مراسم، پس از درگذشت ناگهانی علی معلم ابتدا تصمیم به لغو مراسم افتتاحیه فیلم قهرمان آخر گرفته می شود اما به خاطر احترام به تماشاگرانی که از پیش برای حضور در این مراسم برنامه ریزی کرده بودند مراسم لغو نشد. با اینهمه این مراسم کاملاً تحت تأثیر درگذشت علی معلم برگزار شد.



 تاريخ ارسال: 1395/12/24
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>سعید مهرپور:

مسعود چی شد آخر سال / علی از میان ما رفت / رفت تو چرا آرامم نمیکنی / مسعود علی تو و سینمایت را دوست داشت / من هم مثل تو احساس بدی دارم دیروز که خبرش امد تا صبح حرفها و سیمایش در ذهنم میچرخید مسعود آرامم کن تو با علی خداحافظی کردی اما من نمیتوان با او خداحافظی کنم مسعود تو با علی در لاله زاری بودی یا نه مسعود مسعود علی برای سینما زحمت کشید مسعود علی در دنیای تنهای خودش بود تو چی دنیای تو کجاست روحش شاد و بادش گرامی باد / یا علی سال آینده علی به جشنواره کن نمیرود تا پرچم سینمای ایران را بلند کند چه حیف

9+0-

سه‌شنبه 24 اسفند 1395




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.