پرده سینما

پخش «سینما۱» امشب از سر گرفته می شود

پرده سینما







 

 

 

 

نرگس آبیار و غلامعباس فاضلی در برنامه «سینما1»کارگردان «شیار ۱۴۳» با حضور در استودیوی شبکه یک سیما، مهمان برنامه تلویزیونی «سینما۱» شد و ضمن انتخاب فیلم محبوب خود، درباره آن به گفتگو پرداخت.

نرگس آبیار کارگردان سینما، در استودیوی برنامه «سینما۱» حاضر شد، یکی از فیلمهای مهم تاریخ سینما را به عنوان فیلم مورد علاقه خود برگزید و درباره آن به بررسی و تحلیل پرداخت.

فیلم انتخابی کارگردان فیلم «نفس» برای پخش از «سینما۱» فیلمی است که بر اساس یک رمان ساخته شده است؛ یک اقتباس ادبی، که البته برگردان سینمایی آن از متن اصلی بسیار مشهورتر و موفق تر بوده است.

در این دوره از «سینما۱»، فیلم برنامه به انتخاب مهمان برنامه به نمایش درمی آید؛ پس از نمایش فیلم، بررسی و تحلیل آن با حضور مهمان برنامه و مجری «سینما۱» انجام خواهد شد.

در روزهای گذشته علاوه بر نرگس آبیار، احمد امینی کارگردان سینما، حسن حسینی منتقد سینما، و حجت الاسلام دکتر عبدالحسین خسروپناه رییس موسسه پژوهشی حکت و فلسفه، نیز از دیگر چهره هایی بوده اند که با حضور در برنامه «سینما۱» فیلم مورد علاقه خود را انتخاب و درباره آن به گفتگو پرداخته اند.

پخش برنامه «سینما۱» که از اواخر فروردین ماه آغاز شده بود، و به علت تقارن با ویژه برنامه های انتخاباتی و سریال «زیر پای مادر» در ماه مبارک رمضان متوقف شده بود، از امشب پنجشنبه ۸ هشتم تیرماه از سر گرفته می شود.

خسرو دهقان، شهرام جعفری نژاد، مهدی فخیم زاده، بهروز افخمی، فریدون جیرانی، محمود گبرلو، محمدتقی فهیم، سعید مستغاثی، احمد طالبی نژاد، احمد ضابطی جهرمی، محسن فاطمی، عزیزالله حاجی مشهدی، مجید حسینی زاد، جواد طوسی، و سعید قطبی زاده از جمله چهره های فرهنگی هستند که با انتخاب فیلم محبوب شان، در «سینما۱»حضور پیدا کرده اند.

تهیه کننده، سردبیر، و مجری «سینما۱» غلامعباس فاضلی منتقد و نویسنده سینمایی است.

   

  

علاقمندان این برنامه می توانند اخبار مربوط به این برنامه را از کانال t.me/cinema1tv1 دنبال کنند.

  

   

«سینما۱» پنجشنبه شب ها ساعت ۲۲.۱۵ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. این برنامه در «تامین برنامه» شیکه یک سیما تولید شده است.

 

در همین رابطه بخوانید

 

در برنامه «سینما۱» مطرح شد؛ «مهاجر» یک فیلم مینیمالیستی است

در برنامه «سینما۱» عنوان شد: «درسواوزالا» سرشار از اندرزهای عاطفی است

«سینما یک» پس از عید فطر پخش می شود/ ضبط پلاتوهای برنامه در استودیوی شبکه یک همچنان ادامه دارد

نرگس آبیار یک اقتباس ادبی را به عنوان فیلم محبوب خود برگزید/ پخش «سینما۱» امشب از سر گرفته می شود

شیفتگی انسان به کشف ناشناخته ها؛ نقد فیلم «۲۰۰۱: یک اُدیسه فضایی» در «سینما۱»



 تاريخ ارسال: 1396/4/8
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.