پرده سینما

کارگاه کارگردانی اصغر فرهادی در تهران

پرده سینما


 

 

 

 

 

 

 

 

           اصغر فرهادی، فیلمنامه‌نویس و کارگردان ایرانی کارگاه کارگردانی برگزار می‌کند.  به گزارش ایسنا، این کارگاه در خانه بین‌الملل بامداد به مدیریت پریسا بخت‌آور برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به حضور در این کارگاه باید در مصاحبه حضوری آن شرکت کنند.  اصغر فرهادی اخیرا با حضور در بیست ونهمین جشنواره بین المللی فیلم «استکهلم» سوئد جایزه «ویژنری» این رویداد سینمایی را دریافت کرد و پس از دریافت جایزه ویژنری جشنواره استکهلم گفت: این جایزه برایم مهم است، چرا که آن را در زادگاه «اینگمار برگمن» و «آوگوست استریندبری» دریافت می‌کنم.  وی همچنین درباره اکران فیلم اسپانیایی زبان همه می‌دانند در ایران نیز گفت: امکان نمایش این فیلم در ایران به سبب پوشش بازیگران وجود ندارد.  خانه بین‌الملل بامداد در تجریش، خیابان غلام‌جعفری، کوی سعادتی، پلاک ۴۰ واقع شده است.  علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 02122703960 و 02122716551 و 02122716605 تماس حاصل کنند.  هم‌اکنون همه می‌دانند آخرین ساخته فرهادی در اروپا در حال اکران است.اصغر فرهادی، فیلمنامه‌نویس و کارگردان ایرانی کارگاه کارگردانی برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا، این کارگاه در خانه بین‌الملل بامداد به مدیریت پریسا بخت‌آور برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به حضور در این کارگاه باید در مصاحبه حضوری آن شرکت کنند.

اصغر فرهادی اخیرا با حضور در بیست ونهمین جشنواره بین المللی فیلم «استکهلم» سوئد جایزه «ویژنری» این رویداد سینمایی را دریافت کرد و پس از دریافت جایزه ویژنری جشنواره استکهلم گفت: این جایزه برایم مهم است، چرا که آن را در زادگاه «اینگمار برگمن» و «آوگوست استریندبری» دریافت می‌کنم.

وی همچنین درباره اکران فیلم اسپانیایی زبان همه می‌دانند در ایران نیز گفت: امکان نمایش این فیلم در ایران به سبب پوشش بازیگران وجود ندارد.

خانه بین‌الملل بامداد در تجریش، خیابان غلام‌جعفری، کوی سعادتی، پلاک ۴۰ واقع شده است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 02122703960 و 02122716551 و 02122716605 تماس حاصل کنند.

هم‌اکنون همه می‌دانند آخرین ساخته فرهادی در اروپا در حال اکران است.



 تاريخ ارسال: 1397/8/28
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.