پرده سینما

موافقت با سانس‌های فوق‌العاده «متری شش و نیم» / احتمال اکران نوروزی فیلم

پرده سینما

 


 

 

 

 

 

 

 

پیمان معادی در متری شش و نیمتهیه کننده فیلم متری شش و نیم تأکید کرد: تلاش می‌کنم برای پاسخ به تقاضای مردمی که می‌خواهند فیلم متری شش و نیم‌ را تماشا کنند، شرایط را با سانس فوق العاده فراهم کنم.

سید جمال ساداتیان در گفتگویی با ایسنا درباره تعداد زیاد سانس‌های فوق العاده فیلم متری شش و نیم در روزهای برگزاری جشنواره‌ی فیلم فجر بیان کرد: نکته مهم و قابل توجه این است که قطعاً سینما با مخاطب زنده است و ما در چند سال گذشته به شدت از این ماجرا گله‌مند بودیم که مردم چرا کمتر به سینما می‌آیند؟! در صورتی که تجربه ثابت کرده است، اگر فیلم خوبی ساخته شود، مردم حتماً به سینما آمده و از آن فیلم استقبال می‌کنند.

وی افزود: الان فیلم متری شش و نیم با استقبال خیلی خوب مردم مواجه شده و من برای پاسخ دادن به نیازها و تقاضای مردم که می‌خواهند این فیلم را تماشا کنند با تمام سانس‌های فوق العاده آن موافقت کردم و البته شرمنده تمام کسانی هستم که ساعت‌ها درصف ماندند و نتوانستند بلیت پیدا کنند؛ بنابراین تلاش می کنم شرایطی فراهم شود که علاقه‌مندان به تماشای این فیلم بتوانند آن را در سینماها ببینند.

این تهیه‌کننده افزود: به سهم خودم از این استقبال و اکران‌های فوق العاده حمایت می کنم.

ساداتیان در پاسخ به اینکه آیا تعداد زیاد کسانی که فیلم را تماشا کردند در اکران عمومی آن تاثیرگذار نخواهد گذاشت؟ گفت: ما برای اکران نوروز متقاضی خواهیم بود اما اطمینان دارم مشکلی در اکران عمومی نخواهیم داشت، چون استقبالی که از فیلمی شده حاکی از این است که هنگام نمایش عمومی بسیاری از مخاطبان برای بار دوم و سوم به تماشای فیلم متری شش و نیم خواهند آمد.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی متری شش و نیم در پاسخ به این نقطه‌نظر که برخی اعضای شورایعالی تهیه‌کنندگان با پخش زیاد فیلم در ایام جشنواره مخالف هستند، گفت: به نظرم تصمیم‌گیری در این زمینه مربوط به تهیه‌کننده فیلم و دفتر جشنواره است و هیچ کس بهتر از تهیه‌کننده نمی‌تواند منافع فیلم و جشنواره را تشخیص بدهد بنابراین بهتر است که همه اهالی سینما همدل تلاش کنیم که رونق سینما بیش از گذشته شود.


 تاريخ ارسال: 1397/11/22
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.