پرده سینما

جشنواره فیلم مسکو برندگانش را شناخت/ بازیگر ایرانی برنده شد

پرده سینما


 

 

 

 

 

 

 

 

در حالی که جشنواره فیلم مسکو برندگانش را معرفی کرد، سها نیاستی بازیگر فیلم رسول صدرعاملی نیز موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن شد.  به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، در مراسم اهدای جوایز چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو، در حالی که والریو ماستاندریا به عنوان بهترین کارگردان انتخاب شد، سها نیاستی از ایران نیز جایزه بهترین بازیگر زن را از آن خود کرد.  سها نیاستی بازیگر جوان فیلم «سال دوم دانشکده من» توانست در اولین تجربه بازیگری خود موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو شود.  تامی کورپلا لازیگر فنلاندی نیز برای بازی در فیلم «پوچ» ساخته آلکسی سالمنپرا به عنوان بهترین بازیگر مرد انتخاب شد.  «اسرار رهبر» ساخته فرهت شاریپوف کارگردان قزاق به عنوان بهترین فیلم انتخاب شد.  در این مراسم که دیشب پنجشنبه در مسکو برگزار شد «سیلور سن جورج» جایزه منتخب داوری به فیلم چینی «در جستجوی اکو» به کارگردانی ژانگ چی تعلق گرفت.  سیلور سن جورج بهترین کارگردانی نیز به والریو ماستاندریا کارگردان ایتالیایی برای «سواری» تعلق گرفت.  فیلم «سال دوم دانشکده من» به کارگردانی رسول صدرعاملی و تهیه کنندگی مسعود ردایی به عنوان تنها نماینده سینمای ایران در این دوره از جشنواره حضور داشت.  چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم مسکو که مهم‌ترین رویداد بین‌المللی سینمایی روسیه است، از ۱۸ تا ۲۵ آوریل برگزار شد و ریاست هیأت داوران بخش اصلی این جشنواره را کیم کی‌دوک کارگردان سرشناس کره‌ای برعهده داشت.  کیم کی-دوک جایزه یک عمر دستاورد هنری این دوره را دریافت کرد.در حالی که جشنواره فیلم مسکو برندگانش را معرفی کرد، سها نیاستی بازیگر فیلم رسول صدرعاملی نیز موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، در مراسم اهدای جوایز چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو، در حالی که والریو ماستاندریا به عنوان بهترین کارگردان انتخاب شد، سها نیاستی از ایران نیز جایزه بهترین بازیگر زن را از آن خود کرد.

سها نیاستی بازیگر جوان فیلم «سال دوم دانشکده من» توانست در اولین تجربه بازیگری خود موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو شود.

تامی کورپلا لازیگر فنلاندی نیز برای بازی در فیلم «پوچ» ساخته آلکسی سالمنپرا به عنوان بهترین بازیگر مرد انتخاب شد.

«اسرار رهبر» ساخته فرهت شاریپوف کارگردان قزاق به عنوان بهترین فیلم انتخاب شد.

در این مراسم که دیشب پنجشنبه در مسکو برگزار شد «سیلور سن جورج» جایزه منتخب داوری به فیلم چینی «در جستجوی اکو» به کارگردانی ژانگ چی تعلق گرفت.

سیلور سن جورج بهترین کارگردانی نیز به والریو ماستاندریا کارگردان ایتالیایی برای «سواری» تعلق گرفت.

فیلم «سال دوم دانشکده من» به کارگردانی رسول صدرعاملی و تهیه کنندگی مسعود ردایی به عنوان تنها نماینده سینمای ایران در این دوره از جشنواره حضور داشت.

چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم مسکو که مهم‌ترین رویداد بین‌المللی سینمایی روسیه است، از ۱۸ تا ۲۵ آوریل برگزار شد و ریاست هیأت داوران بخش اصلی این جشنواره را کیم کی‌دوک کارگردان سرشناس کره‌ای برعهده داشت.

کیم کی-دوک جایزه یک عمر دستاورد هنری این دوره را دریافت کرد.



 تاريخ ارسال: 1398/2/8
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.