پرده سینما

خسرو دهقان رییس انجمن صنفی منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی شد

پرده سینما


 

 

 

 

 

 

خسرو دهقان به اتفاق آراء ریاست هیات مدیره انجمن را به عهده گرفت و جواد طوسی در این دوره ترجیح داد به عنوان نایب رییس انجمن در کنار خسرو دهقان قرار گیرد . کامران ملکی ، بازرس انجمن صنفی منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی اعلام کرد ، در اولین نشست هیات مدیره این نهاد صنفی و در یک تعامل و تفاهم صمیمانه، هریک از اعضاء در مسئولیت های داخلی انجمن قرار گرفتند .

بر اساس این تعامل خسرو دهقان به اتفاق آراء ریاست هیات مدیره انجمن را به عهده گرفت و جواد طوسی در این دوره ترجیح داد به عنوان نایب رییس انجمن در کنار خسرو دهقان قرار گیرد .

بر همین اساس جعفر گودرزی که در دو دوره اخیر بالاترین رای را در مجامع عمومی انجمن کسب کرده بود با تمایل خود از سمت های پیشین کناره گیری کرد و صرفا مسئولیت سخنگویی و خزانه داری انجمن را پذیرفت .

از سوئی دیگر علی علایی در کمیته سه نفره عضویت انجمن قرارگرفت و سپیده ابرآویز هم بر اساس مصوبه شورای مرکزی پیشین، دبیری جشن نوشتار انجمن را برای برگزاری دوره ای پربار عهده دار است .

ملکی ادامه داد که خوشبختانه مسئله ثبت انجمن در وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با پیگیری جعفر گودرزی سرعت گرفت و به اتمام رسید و ان شاءالله به زودی شناسه ملی انجمن صادر خواهد شد و هویت قانونی و مستقل انجمن صنفی منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی شکل خواهد گرفت.



 تاريخ ارسال: 1398/5/14
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.