پرده سینما

گلدن گلوب «مرد ایرلندی» را ندید

پرده سینما

 


 

 

 

 

 

 

 

مراسم هفتاد و و هفتمین دوره جوایز گلدن گلوب در حالی برگزار شد که چند فیلم از جمله «مرد ایرلندی» علی‌رغم شانس کسب جایزه در چند شاخه در نهایت مراسم را دست خالی ترک کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم «مرد ایرلندی» جدیدترین ساخته «مارتین اسکورسیزی» امسال در پنج شاخه از جوایز سینمایی گلدن گلوب  شامل بهترین فیلم و کارگردانی، فیلمنامه و نقش مکمل مرد (آل پاچینو و جو پشی) نامزد کسب جایزه بود اما بر خلاف انتظارها موفق به کسب هیچ جایزه‌ای نشد و کمپانی نتفلیکس که محصولاتش در ۱۷ شاخه نامزد گلدن گلوب بودند در نهایت به کسب یک جایزه بهترین نقش مکمل برای «لارا درن» (داستان ازدواج) اکتفا کرد.

فیلم «دو پاپ» ساخته «فرناندو میرالس» را نیز می‌توان پس از «مرد ایرلندی» دومین بازنده بزرگ جوایز امسال دانست که با وجود نامزدی در ۴ شاخه به توفیقی دست نیافت.

«بمب‌شل»، «دولمایت اسم من است»، «هریت»، «جوجو ربیت»، «چاقوکشی» و «زنان کوچک» نیز دیگر فیلم‌هایی بودند که بدون کسب هیچ جایزه مراسم اعطای جوایز گلدن گلوب را ترک کردند.

در بخش تلویزیونی نیز «باورنکردنی» که همراه با سریال‌های «تاج» و «چرنوبیل» بیشترین تعداد نامزدی را داشت، در نهایت به هیچ جایزه‌ای دست نیافت و «تاج» نیز تنها یک جایزه بهترین بازیگر زن (اُلیویا کلمن) کسب کرد.

«بری»، «دروغ‌های بزرگ کوچک» و «روش کامینسکی» نیز دیگر سریال‌های بودند که در بخش تلویزیونی کاملا نادیده گرفته شدند.


 تاريخ ارسال: 1398/10/16
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.