پرده سینما

آیا جشنواره جهانی فیلم فجر به تعویق می‌افتد؟

پرده سینما

 


 

 

 

 

 

 

در شرایطی که شیوع ویروس کرونا بسیاری از رویدادهای فرهنگی و هنری جهان را دست کم تا دو ماه آینده تحت‌الشعاع قرار داده، فعلاً تغییری در زمان برگزاری جشنواره جهانی فیلم فجر رخ نداده است.

 به گزارش ایسنا، سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر طبق اعلام قبلی قرار است از تاریخ ۲۸ فروردین تا پنجم اردیبهشت سال آینده به دبیری محمدمهدی عسگرپور در تهران برگزار شود و از آن‌جا که احتمال تغییر تاریخ جشنواره فیلم کن مطرح شده و همچنین در داخل کشور برپایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که در زمانی نزدیک به این جشنواره برگزار می‌شد به بعد از ماه رمضان موکول شده، این پرسش مطرح است که آیا جشنواره جهانی فیلم فجر هم به تعویق می‌افتد؟

پیگیری‌های ایسنا حاکی از این است که فعلا تصمیمی برای تغییر زمان برگزاری جشنواره جهانی فیلم فجر گرفته نشده و پیش‌تر مهمانان مختلفی هم برای حضور در این رویداد قول داده‌اند. با این حال به نظر می‌رسد با توجه به شرایط پیش‌ رو ممکن است بررسی‌هایی برای تغییر در زمان برگزاری این رویداد صورت گیرد؛ در واقع مسئولان این رویداد هنری شرایط را به لحاظ شیوع ویروس کرونا به طور دقیق رصد می‌کنند تا بر اساس آن، تصمیم‌گیری نهایی صورت گیرد.

 به این ترتیب، این احتمال هست که تا چند روز آینده جلسه‌ای برگزار و در این‌باره تصمیم‌گیری شود.


 تاريخ ارسال: 1398/12/12
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>فرهاد:

به خرداد موکول شد

0+0-

جمعه 16 اسفند 1398




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.