پرده سینما

آخرین فیلم مهرجویی در آخرین مراحل فنی

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لیلا حاتمی در فیلم آسمان محبوببه گزارش فارس حسن حسندوست تدوین فیلم سینمایی آسمان محبوب تازه‌ترین ساخته داریوش مهرجویی را به پایان رسانده و نسخه اولیه این فیلم برای بازبینی تحویل سیمافیلم شده است. با تأیید نسخه تدوین شده كار توسط سیمافیلم، صداگذار و آهنگساز انتخاب و مراحل بعدی تولید ادامه می‌یابد.

براساس این گزارش، فیلم پشت‌صحنه آسمان محبوب كه شامل نحوه هدایت و كارگردانی داریوش مهرجویی می‌شود، نیز تدوین و توزیع خواهد شد.

آسمان محبوب را مهرجویی سال گذشته در كاشان و حوالی آن به تصویر كشید. این فیلم داستان زندگی دكتر جوان و مطرحی به نام شایان است كه در اوج موفقیت كاری و اجتماعی‌اش متوجه می‌شود كه بیماری لاعلاجی دارد. به همین دلیل از كار و زندگی روزمره كناره می‌گیرد و در گریزی كه از شهر و كارش دارد، سر از روستایی در می‌آورد كه وقایع غیر مترقبه‌ای را برای او رقم می‌زند.

بازیگرانی چون علی مصفا، لیلا حاتمی، فریده سپاه منصور، مانی حقیقی و... در این فیلم ایفای نقش‌های اصلی را برعهده داشتند.

آسمان محبوب به سفارش مركز سیما فیلم تهیه و تولید شده است و به تازگی مهرجویی قصد ساخت مرد اسباب بازی فروش سومین اثر بلند سینمایی‌اش در حوزه كودك و نوجوان را به سفارش این مركز دارد.

مهرجویی لوكیشن‌های «مرد اسباب‌بازی فروش» را انتخاب می‌كند

خبرگزاری فارس: پروژه جدید داریوش مهرجویی با نام «مرد اسباب‌بازی فروش» در مرحله انتخاب لوكیشن و عوامل است و هنوز مكان‌های فیلمبرداری فیلم قطعیت نیافته است.

مرد اسباب‌بازی‌فروش مراحل انتهایی پیش‌تولید را طی می‌كند كه اكنون در مرحله انتخاب لوكیشن و عوامل است و هنوز مكان‌های فیلمبرداری فیلم قطعیت نیافته است. در زمینه انتخاب لوكیشن، مناطق مختلفی از كشور بازدید شده و به احتمال قوی فیلمبرداری این اثر به طور كامل در خارج از تهران صورت می‌گیرد. فیلمبرداری این فیلم تابستان آغاز خواهد شد.

 


 تاريخ ارسال: 1389/4/28
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.