پرده سینما

کرونا به دایناسورها هم حمله کرد! ساخت «دنیای ژوراسیک» متوقف شد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دردسرهای فیلم ششم ادامه دارد؛ تولید فیلم جدید «دنیای ژوراسیک» به دلیل مشاهده شدن تست مثبت کووید-۱۹ متوقف شد.دردسرهای فیلم ششم ادامه دارد؛ تولید فیلم جدید «دنیای ژوراسیک» به دلیل مشاهده شدن تست مثبت کووید-۱۹ متوقف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، کالین ترورو کارگردان فیلم «دنیای ژوراسیک: قلمرو» اعلام کرده مراحل تهیه فیلم به صورت موقتی تعلیق شده چون چند نفر از دست‌اندرکاران مبتلا به کروناویروس شده‌اند.

او گفت: با این خبر از خواب بیدار شدم که چند تست مثبت کروناویروس در صحنه فیلم داشتیم. همه با فاصله کمی تست دادند و نتیجه منفی بود اما به خاطر پروتکل‌های ایمنی به مدت ۲ هفته توقف می‌کنیم. به زودی برمی‌گردیم.

یکی از سخنگویان استودیوی یونیورسال نیز در بیانیه‌ای گفت: اواخر دیشب به ما اطلاع‌رسانی شد که در مراحل تهیه فیلم چند مورد تست مثبت کووید -۱۹ ثبت شده است. حتی با وجود اینکه تست‌های بعدی امروز صبح منفی بود، به خاطر پروتکل‌های سفت‌ و سخت و برای اطمینان حاصل کردن از ایمنی و سلامت کل بازیگران و دست‌اندرکاران، فیلمبرداری به طور موقت معلق شده و در پیروی از رهنمودهای ایمنی ادامه پیدا خواهد کرد.

این خبر یک روز پس از این منتشر شد که یونیورسال اعلام کرد تاریخ اکران «دنیای ژوراسیک: قلمرو» به تعویق افتاده است. حالا این فیلم بلاکباستری روز دهم ژوئن ۲۰۲۲ روی پرده‌ها خواهد رفت که یک سال دیرتر از تاریخ انتخابی اولیه است.

کار فیلمبرداری این فیلم که ششمین فیلم از این مجموعه ۲۷ ساله است، تازه در مه مارس در بریتانیا شروع شده بود که کروناویروس در سراسر اروپا گسترش یافت. حالا هم بعد از وقفه‌ای چند ماهه، این یکی از نخستین فیلم‌های بزرگی بود که کار فیلمبرداری‌اش را دوباره ادامه داده بود.

استودیو تدابیر سفت‌ و سخت و پرهزینه‌ای اعمال کرد تا مطمئن شود کسی به ویروس مبتلا نخواهد شد؛ این‌ها شامل تست کردن مداوم و قرنطینه کردن بازیگران و دست‌اندرکاران در هتل می‌شد. هنوز حدود سه هفته دیگر از فیلمبرداری «قلمرو» باقی مانده است.

این نخستین فیلمی نیست که فیلمبرداری دوباره‌اش متوقف شده است. تنها چند روز پس از اینکه فیلمبرداری «بتمن» جدید آغاز شد، استودیوی برادران وارنر اعلام کرد دوباره فیلمبرداری متوقف شده چون بازیگر اصلی یعنی رابرت پتینسون مبتلا به ویروس شده است.



 تاريخ ارسال: 1399/7/17
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.