پرده سینما

اسلحه مرگبار جدید به احتمال زیاد بدون مل گیبسون ساخته می‌شود

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

مل گیبسونجوشل سیلور تهیه‌كننده سینما كه امتیاز تولید قسمت‌های جدید اسلحه مرگبار را دارد، می‌گوید احتمال تغییر مل گیبسون بازیگر اصلی این مجموعه فیلم وجود دارد.

 

به گزارش فارس، در حالی كه در صنعت سینما این سؤال مطرح است كه آیا اسلحه مرگبار 5 ‌می‌تواند كارنامه هنری بازیگر اصلی آن مل گیبسون را احیا كند یا خیر، تهیه‌كنندگان این مجموعه فیلم به این نكته فكر می‌كنند آیا این بازیگر را با یك بازیگر جوان‌تر عوض كنند یا خیر؟

جوشل سیلور تهیه‌كننده قدیمی سینما كه امتیاز تولید قسمت‌های جدید اسلحه مرگبار را دارد، می‌گوید احتمال تغییر بازیگر اصلی این مجموعه فیلم وجود دارد.

این تهیه كننده بیش از یك سال است كه قصد دارد پنجمین قسمت اسلحه مرگبار را تولید كند و این در حالی است كه گیبسون در سال 2005 از او خواست قرارداد بازی در قسمت جدید فیلم را با وی امضا كند. سیلور كه قصد احیای این مجموعه فیلم موفق دهه هشتادی را دارد، این نكته را مطرح كرده است كه در امر احیای آن تا آنجا می‌توان پیش رفت كه بازیگر اصلی چهار قسمت قبلی را نیز تغییر داد.

نه تنها فیلم آخر گیبسن لبه تاریكی در چند ماه گذشته موفقیت مالی زیادی كسب نكرد، بلكه یك سری مسائل خانوادگی هم به شهرت وی را در رسانه‌های گروهی و مردم آسیب رساند.

لبه تاریكی اولین فیلم سینمایی گیبسون در مقام بازیگر در ده سال اخیر بوده است.

در شرایطی كه بازی گیبسون در اسلحه مرگبار 5 می‌تواند بسیار به نفع او تمام شود، حضور یك بازیگر جوان به جای او، می‌تواند كمك زیادی به بهتر شدن كلی وضعیت این مجموعه فیلم كند. گیبسون زمانی كه در چهار قسمت قبلی فیلم بازی كرد هنوز جوان بود، اما حالا بیش از 50 سال سن دارد. این بازیگر در قسمت اول فیلم در اوایل دهه هشتاد میلادی در نقش یك مأمور بی‌دست و پای پلیس به نام مارتین ریگر ظاهر شد. این فیلم با حال و هوای اكشن و كمدی خود مورد توجه تماشاگران قرار گرفت و زمینه را برای تولید سه قسمت بعدی آن فراهم كرد.

اكنون حدود پانزده سال از تولید آخرین قسمت اسلحه مرگبار می‌گذرد و بعید نیست جوئل سیلور تصمیم بگیرد قسمت پنجم فیلم را تبدیل به پیش درآمدی بر قصه قسمت اول كند. اگر این اتفاق بیفتد قصه آن به دورانی قبل از زمان رخدادهای قسمت اول می‌رود. در این صورت تغییر بازیگر نقش اصلی فیلم، حكم یك ضرورت را پیدا می‌كند.

 


 تاريخ ارسال: 1389/5/13
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.