پرده سینما

اعلام آمادگی سه كارگردان برای ساخت فیلم «سیف‌الله داد»

پرده سینما

  

 

 

 

 

 

 

 

تهیه‌كننده پروژه سینمایی طهران،تهران با اشاره به اعلام آمادگی سه كارگردان برای ساخت فیلم «سیف‌الله داد» گفت: با وجود اعلام آمادگی توسط سه كارگردان، برای تدارك امكانات به زمان بیشتری احتیاج داریم.

 

داد در سالهای جوانی هنگام هدایت فرامرز قریبیان سر صحنه کانی مانگامحمدعلی حسین‌نژاد، تهیه‌كننده در گفت‌وگو با فارس با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: از آنجایی كه فیلم تهران در ماوراء به شهدای گمنام تهران و سال‌های دفاع مقدس می‌پردازد، احتیاج به امكانات وسیعی دارد تا فیلمی در شأن این عزیزان تولید شود.

وی همچنین درباره ساخت فیلم «سیف‌الله داد» نیز افزود: تا كنون سه كارگردان بزرگ سینمایی ایران آمادگی خود را برای ساخت این پروژه اعلام كرده‌اند كه ما منتظر فراهم شدن مقدمات ساخت این فیلم هستیم تا بهترین گزینه را انتخاب كنیم.

حسین‌نژاد تصریح كرد: تولید این فیلم نیاز به برنامه‌ریزی و تداركات ویژه دارد كه با بررسی صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم كه در تولید آن عجله نكنیم و تا فراهم شدن شرایط و امكانات لازم صبر كنیم.

وی به فارس گفت: این به معنی ساخته نشدن این پروژه نیست، ولی تولید آن تا اطلاع ثانوی به تعویق می‌افتد.

تهیه‌كننده پروژه طهران،تهران در خاتمه در خصوص شایعه ساخت فیلم اپیزودیك مرحوم «سیف‌الله داد» توسط مجید مجیدی گفت: مجیدی قرار نیست تهران در ماوراء را كارگردانی كند اما ایشان قول داده‌اند كه زمان ساخت در كنار كار باشند و به ما مشاوره بدهند.

 

 


 تاريخ ارسال: 1389/5/13
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.