پرده سینما

مراسم قرعه کشی سریال «ویلای من» انجام شد

پرده سینما









 

به گزارش خبرنگاران سایت پرده سینما مراسم اولین قرعه‌کشی جوایز سریال ویلای من با حضور اصحاب رسانه، نمایندگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین جمعی از دست اندرکاران این مجموعه عصر روز گذشته در هتل بزرگ تهران برگزار شد.

 

قرعه کشی سریال ویلای مندر این مراسم برخی از هنرمندان این سریال از جمله: مهران مدیری، خشایار الوند، رابعه اسکویی، غلامرضا نیکخواه، کمند امیرسلیمانی، مریم کاویانی، سیامک انصاری، رضا فیض نوروزی، برزو ارجمند، نگین معتضدی، عارف لرستانی، امیرمهدی ژوله و غیره حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم مهران مدیری روی صحنه رفت و در جملاتی گفت: این صحنه را قبلا در خواب دیده بودم؛ جمله‌ای که می‌گویم ممکن است طنز باشد اما تلخ است اصلاً نمی‌خواهم به این بپردازم که قبلا چه اتفاقاتی افتاد. شبکه نمایش خانگی موضوع سختی است و طی این سال ها این موضوع به مراتب سخت تر هم شده است به هرحال شبکه نمایش خانگی با خاطرات تلخ و شیرین در این دو، سه سال همراه بود اما خیلی خوشحال هستم که امروز در اینجا هستیم و اولین ویلایی که قول داده‌ایم را اهدا خواهیم کرد ما از ترسمان رفتیم و ویلا را خریدیم و کلید آن را گرفتیم و سند آن را هم زدیم که نکند طوری شودبه ما حق بدهید که در این موقعیت بودن سخت است که دوباره این اعتمادسازی را انجام دهیم و اگر ذهنیت مخدوشی هم هست، آن را پاک کنیم البته طبق وعده‌ها همه چیز پاک و پاکیزه انجام می‌گیرد.

سپس در ادامه این مراسم قرعه کشی جوایز این سریال که شامل یک ویلا، یک جایزه 10 میلیون تومانی، چهار جایزه 500 هزار تومانی و 14 جایزه 200 هزار تومانی بود انجام شد.

ابتدا قرعه کشی ویلایی در محمود آباد و در فاصله 2 کیلومتری از دریا انجام شد که برنده اول این جایزه از بخت بدش موبایلش در دسترس نبود و به همین منظور بعد از آن قرعه کشی برای جایزه نقدی 10 میلیون تومانی انجام شد که این قرعه به نام بانویی از استان اصفهان افتاد و سپس مجدداً مراسم قرعه کشی ویلای محمود آباد انجام شد که این ویلا به جوانی کارمند و 20 ساله اهل شهر مشهد رسید.

نکته جالب در مورد این برندگان این بود که هیچیک از آن ها آنچنان که باید از دریافت جایزه شان ابراز خشنودی نکردند که این مهم تعجب اکثریت حاضران و از جمله شخص مهران مدیری را برانگیخت و به نحوی وی را وادار به واکنش کرد!

در انتهای این مراسم نیز تمامی دست اندرکاران این سریال جلوی صحنه جمع شدند و هر یک در مورد این سریال جملاتی را گفتند. 


 تاريخ ارسال: 1391/12/1
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.