پرده سینما

نصرآبادیان: برگزاری سومین جشنواره تئاتر نقطه لغو شد

پرده سینما









 

بنابر تصمیم ناگهانی مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی اراک برپایی سومین جشنواره سراسری بازیگری تئاتر نقطه لغو گردید.

 

حامد نصرآبادیانبه گزارش سایت پرده سینما حامد نصرآبادیان طراح و دبیر این جشنواره طی گفتگویی با خبرنگار سایت پرده سینما اعلام نمود: پس از برگزاری دو دوره جشنواره پیشین بازیگری تئاتر نقطه و استقبال هنرمندان نمایش سراسر کشور معاونت پژوهشی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک همچون سال های پیش حمایت معنوی خود را از برگزاری هر چه باشکوه تر سومین جشنواره سراسری بازیگری تئاتر نقطه با محوریت انسانی اسلامی دیالوگی با خدا ابراز نمودند لذا بدینوسیله اعضای ستاد سومین جشنواره نقطه نعیین و از آبان سال جاری در دبیرخانه این جشنواره مستقر و مشغول به کار شدند این ستاد پس از اعلام فراخوان و تشریح شرایط حضور داوطلبان طی کمتر از 45 روز که زمان مشخص شده ارسال طرح به دبیرخانه سومین نقطه نسبت به تفکیک 147 گروه نمایشی شهرهای: بندرعباس، کیش، اصفهان، تهران، مشهد، خرم آباد، شیراز، تبریز، تنکابن، چابهار و ... اقدام نمودند طی برنامه ریزی پیشین و اعلام شده جشنواره تیم بازبین شامل آقایان: اردلان شجاع کاوه، مسعود موسوی و دکتر گلبرگ ابوترابیان میبایست در روزهای 12 و 13 اسفند سال جاری آثار نمایشی را بازبینی و 36 اثر منتخب خود را به دبیرخانه معرفی نمایند تا گروه های منتخب در اردیبهشت تئاتر 92 ایران با یکدیگر به رقابت بپردازند.

این درحالی است که درست 5 روز پیش از تاریخ بازبینی حوزه معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی اراک دستور لغو سومین جشن سراسری بازیگری تئاتر نقطه را در تاریخ مقرر اعلام نمود.

نصرآبادیان در ادامه با دلخوری افزود: اگر چنانچه حس مسئولیت پذیری و تعهد اخلاقی مسئولین و خدمتگزاران عرصه پژوهش و فرهنگ دانشگاه اراک شامل ستاد برگزای جشنواره نقطه می بود گروه نمایش دانشگاه آزاد اسلامی اراک این روزها شاهد جنب و جوش و تکاپوی هنرمندان نمایش سراسر کشور بود ستاد جشنواره ای که حاضر بود حتی با مبلغ تعیین شده معاونت پژوهشی دانشگاه برای برپایی یک جشنواره کشوری و ملی اختصاص داده بود (5 میلیون تومان) دین خود را در راستای هنر نمایش و اعتلای آن ادا کند.

نصرآبادیان در خاتمه افزود وظیفه خود می دانم که از همت شبانه روزی شبانه روزی اعضای ستاد جشنواره و هنرمندان و داوطلبان محترم حضور و اساتید منتخب بازیبین و داوری جشنواره نقطه که برنامه های هنری خود را تغییر و برنامه ریزی برای حضور داشتند تشکر قدردانی و عذرخواهی فراوان خود را ابراز نمایم.

بنا به دستور نهایی دانشگاه آزاد اسلام اراک بازبینی آثار در اردیبهشت ماه 92 و زمان برگزاری سومین نقطه به آبان 92 موکول شده است. 


 تاريخ ارسال: 1391/12/15
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>ترلان:

به نظرم به جای این همه بودجه نداریم بودجه نداریم یه ذره سطح جشنواره رو ببرین بالا... کارها همه در سطح آماتور و مسخره هست. اصلا این جشنواره اجرا نشه به هیچ جای تئاتر ایران برنمیخوره از بس که سطحش پایینه

1+0-

جمعه 17 خرداد 1392




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.