پرده سینما

ضرغامي از شورای نظارت بر صداوسیما تذکر گرفت

پرده سینما









نایب رییس شورای نظارت برصدا وسیما گفت که این شورا به رییس سازمان صدا وسیما به دلیل برگزاری جلسه با 14 نفراز کاندیداهای مطرح انتخابات ریاست جمهوری تذکر داد.

 

 

سیدرمضان شجاعی‌کیاسری در توضیح دلیل تذکر شورای نظارت برصدا وسیما به ضرغامی گفت: این تذکر به صورت تلفنی آن هم به دلیل برگزاری نشست رییس سازمان صدا وسیما با 14 نفر از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری مطرح شد.

وی با بیان اینکه در این تذکر بر لزوم هماهنگی صدا وسیما در اینگونه تصمیم‌گیری‌ها با شورای نظارت بر صدا وسیما تاکید شد، افزود: تذکر از این باب بود که چرا قبل از ثبت‌نام کاندیداها در انتخابات ریاست جمهوری و به دنبال آن بررسی صلاحیت‌ آنها در شورای نگهبان این جلسه برگزار شده است؛ طبیعتا باید ابتدا صلاحیت این افراد برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری تایید شود و بعد اینگونه جلسات برگزار شود.

نماینده مردم ساری همچنین خاطرنشان کرد: پاسخ آقای ضرغامی به تذکر ما این بود که می‌خواستند با برگزاری این جلسه فضای انتخابات را در رسانه کلید بزنند. شجاعی‌کیاسری در پایان گفت که ضرغامی قول داده تا قبل ازتایید صلاحیت کاندیداها اینگونه جلسات برگزار نشود.


 تاريخ ارسال: 1392/1/25
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.