پرده سینما

برنامه ها و مراسم انجمن های خانه تئاتر به مناسبت روز جهانی تئاتر تشریح شد

پرده سینما









برنامه و مراسم های انجمن های خانه تئاتر به مناسبت بزرگداشت روز جهانی تئاتر توسط دبیر برگزاری جشن روز جهانی تئاتر اعلام شد.

 

تئاترمهدی قلعه دبیر برگزاری جشن روز جهانی تئاتر در گفت و گو با سایت ایران تئاتر با اشاره به برنامه های انجمن های خانه تئاتر در مراسم بزرگداشت روز جهانی تئاتر گفت: مراسم بزرگداشت روز جهانی تئاتر انجمن چهره پردازان خانه تئاتر روز شنبه، 7 اردیبهشت ماه، ساعت 16 تا 18 و مراسم انجمن موسیقی نیز یکشنبه، 8 اردیبهشت ماه ساعت 18 تا 20 در تالار بتهوون خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

وی ادامه داد: انجمن پوستر و بروشور در روز دوشنبه، 9 اردیبهشت ماه، طی دو مراسم یکی در ساعت 16 تا 18 و دیگری در ساعت 18 تا 20 در تالار استاد امیرخانی به اجرای برنامه می پردازند. در روز سه شنبه، 10 اردیبهشت ماه، نیز انجمن طراحان صحنه و لباس ساعت 18 تا 20 مراسمی را در تالار بتهوون تدارک دیده اند.

قلعه با بیان اینکه انجمن نمایشنامه نویسان هم در همین روز از ساعت 15 تا 18 در تالار استاد امیرخانی میزبان هنرمندان هستند، خاطرنشان کرد: مراسم انجمن عکاسان خانه تئاتر به مناسبت بزرگداشت روز جهانی تئاتر هم چهارشنبه، 11 اردیبهشت ماه، ساعت 15 تا 17 و مراسم انجمن تئاتر عروسکی پنجشنبه 12 اردیبهشت ماه ساعت 15 تا 17 در تالار بتهوون برگزار می شود.

دبیر برگزاری جشن روز جهانی تئاتر افزود: علاوه بر این، انجمن منتقدان هم در روز پنجشنبه، 12 اردیبهشت ماه از ساعت 17 تا 19 در تالار استاد امیرخانی به اجرای برنامه می پردازند. جمعه، 13 اردیبهشت ماه، هم انجمن تئاتر کودک و نوجوان ساعت 17 تا 19 و در روز شنبه، 14 اردیبهشت ماه، انجمن حرکت خانه تئاتر از ساعت 17 تا 19 در تالار بتهوون مراسم خود را به مناسبت بزرگداشت روز جهانی تئاتر برگزار می کنند.

وی با اشاره به اینکه مراسم جشن شب بازیگر هر ساله به مناسبت بزرگداشت روز جهانی تئاتر به همت انجمن بازیگران برگزار می شود، یادآور شد: امسال نیز انجمن بازیگران مراسم خود را روز شنبه، 14 اردیبهشت ماه از ساعت 17 تا 20 در مجموعه تئاترشهر برگزار خواهند کرد.

مهدی قلعه با بیان اینکه مراسم افتتاحیه 7 اردیبهشت ماه برپا خواهد شد، اظهار کرد: علاوه بر این از 7 تا 14 اردیبهشت ماه ساعت 16 تا 18 در محوطه باز خانه هنرمندان ایران شاهد اجرای نمایش کودک، نمایش عروسکی، تئاتر خیابانی، حرکات فرم و اجرای نمایش عروسک های غول پیکر خواهیم بود.

وی در ادامه به برپایی چند نمایشگاه در خانه هنرمندان ایران هم اشاره کرد و افزود: در سالن بهار نمایش تولد و مرگ(اجرای پرفورمنس)، در تالار تابستان نمایش آن سوی نقاب(نمایشگاه گروهی ماسک های نمایشی)، سالن نامی نمایشگاه چهره در آب(نمایش عکس های تئاتر در حوزه گریم) و نمایشگاه پوسترهای تئاتر و عکس های تئاتر در سال 90 و 91 در نمایشگاه های طبقه پایین خانه هنرمندان میزبان علاقه مندان است.

دبیر برگزاری جشن روز جهانی تئاتر در پایان گفت: در حال حاضر تنها برنامه انجمن تئاتر خیابانی قطعی نشده که این انجمن هم اکنون در حال رایزنی برای اجرای برنامه های خود در محوطه مجموعه تئاترشهر است.


 تاريخ ارسال: 1392/1/28
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.