پرده سینما

بهای بلیت تئاتر شهر با تماشاخانه ایرانشهر برابر شد

پرده سینما









بهای بلیت سالن‌های مجموعه تئاتر شهر به عنوان مهمترین مرکز تئاتر حرفه‌ای که زیر نظر وزارت ارشاد اداره می‌شود در سال جاری افزایش پیدا کرد.

 

تئاتر شهربه گزارش مهر، طبق تصمیم گرفته شده از سوی اداره‌کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال جاری بهای بلیت سالن‌های مختلف مجموعه تئاتر شهر افزایش پیدا کرد. طبق این افزایش بلیت سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر از این پس به مبلغ 15 هزار تومان فروخته خواهد شد.

پیش از این و در سال‌های اخیر بلیت این سالن به مبالغ 10 و 12 هزار تومان فروخته می‌شد. بهای بلیت سالن چهارسوی مجموعه نیز به مبلغ 12 هزار تومان افزایش پیدا کرد. بهای بلیت این سالن در سال گذشته 10 هزار تومان بود.

طبق این برنامه‌ریزی و افزایش بهای بلیت سالن‌های سایه و قشقایی نیز به مبلغ 10 هزار تومان افزایش پیدا کرده است.

این در حالی است که سال گذشته بلیت این سالن‌های نمایشی به مبلغ 8 هزار تومان در اختیار مخاطبان و علاقه‌مندان قرار می‌گرفت.

بهای بلیت کارگاه نمایش نیز افزایش پیدا کرده است.

پیش از این بلیت سالن کوچک مجموعه تئاتر شهر به مبلغ 6 هزار تومان در اختیار تماشاگران قرار می‌گرفت که در سال جاری این مبلغ به 8 هزار تومان افزایش پیدا کرده است.

همچنین اجراهای محیطی مجموعه تئاتر شهر که از سال گذشته در این مجموعه اجرا می‌شوند از مبلغ 5 هزار تومان به 6 هزار تومان افزایش پیدا کرده است.

با نگاهی به افزایش بهای بلیت سالن‌های مجموعه تئاتر شهر به عنوان مهمترین مجموعه تئاتری دولتی می‌توان شاهد یکسان شدن بهای بلیت این مجموعه با تماشاخانه ایرانشهر به عنوان مجموعه‌ای خصوصی و تحت حمایت شهرداری تهران شد. باید دید افزایش بهای بلیت سالن‌های تئاتر شهر با توجه به اینکه گروه‌های نمایشی متقاضی اجرا در این مجموعه بخشی از هزینه‌های خود را از طریق فروش گیشه تأمین می‌کنند، چه تأثیری بر حضور مخاطب و تماشاگران مراجعه کننده به تئاتر شهر می‌گذارد.


 تاريخ ارسال: 1392/1/28
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.