پرده سینما

قادر آشنا: «رئیس تئاتر شهر تغییر نمی کند»

پرده سینما









مدیرکل هنرهای نمایشی با بیان اینکه رئیس تئاتر شهر تا پایان دولت دهم تغییر نمی‌کند، گفت: اخلاقاً اگر کسی بخواهد از زیرمجموعه‌ام برود، مانع‌اش نخواهم شد.

 

قادر آشنابه گزارش فارس، چندی پیش زمزمه‌هایی مبنی بر تغییر در کرسی ریاست مجموعه تئاتر شهر شنیده شد، گفته‌هایی که هم از برکناری دم می‌زدند و هم از استعفای مدیر به دلیل برآورده نشدن امکانات لازم برای برنامه‌ریزی‌هایش. در واقع صادق موسوی نتوانست طی دو سال حضورش در مجموعه تئاتر شهر آنطور که وعده داده بود برنامه‌هایش را عملی کند.

در همین رابطه قادر آشنا رئیس مرکز هنرهای نمایشی ضمن رد تغییر رئیس تئاتر شهر در پاسخ به این که آیا اختلاف نظری بین شما و رئیس تئاتر شهر وجود دارد، گفت: اختلاف نظر طبیعی است، این بین افرادی که با یکدیگر همکاری می‌کنند، وجود دارد اما به معنای عدم همکاری نیست. البته تا به الان با صادق موسوی رئیس تئاتر شهر هیچ اختلاف نظری سر هیچ موضوعی پیدا نکرده‌ام.

وی افزود: در بحث مدیریتی آقای موسوی به کار خود ادامه می‌دهد و به امید خدا تا پایان دولت دهم که همه ما هستیم، در کنار یکدیگر کار خواهیم کرد.

رئیس مرکز هنرهای نمایشی درباره این موضوع که اگر صادق موسوی بخواهد از تئاتر شهر برود، خاطرنشان کرد: اساسا و اخلاقا هر کسی که در زیر مجموعه‌ام کار می‌کند، بخواهد برود مانع‌اش نمی‌شوم ‌بنابراین هر کسی که بخواهد برود مانع آن نمی‌شوم ولی دوستانی که با ما کار می‌کنند چنین کاری را انجام نمی‌دهند.


 تاريخ ارسال: 1392/2/2
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.