پرده سینما

حمید مدرسی: سی میلیون تماشاگر خواهان بازگشت کلاه قرمزی هستند

پرده سینما









حمید مدرسی از تماشای کلاه قرمزی 92 در ایام نوروز توسط 30 میلیون تماشاگر خبر داد و اعلام کرد که پخش این مجموعه قرار است در مناسبت های مختلف سال جاری نیز ادامه یابد.

 

کلاه قرمزیتهیه کننده مجموعه کلاه قرمزی در گفت وگو با بانی فیلم افزود: «طبق آمار سازمان صدا و سیما سری جدید کلاه قرمزی در ایام نوروز از شبکه دو، 30 میلیون مخاطب داشته و همین استقبال موجب شد تا سازندگان و مسؤولان شبکه تصمیم بگیرند تا پخش آن در اعیاد امسال نیز ادامه یابد. البته امسال عروسک یا کاراکتر جدید به مجموعه افزوده نخواهد شد و سعی داریم با همین عروسک ها از جمله کلاه قرمزی، پسرخاله، آقای همساده، فامیل دور، ببعی، جیگر، پسر عمه زا، گابی، دختر همسایه، خانم بزرگ، گیگیلی و... کار را پیش ببریم».

او ادامه داد: «چند قسمت جدید ضبط شده داریم که با انجام تدوین، امسال پخش خواهند شد. ضمن آنکه بخش هایی که با حضور چهره هایی چون رامبد جوان، طناز طباطبایی و مهناز افشار در نوروز روی آنتن رفتند، بازپخش خواهند شد».

به گفته او بخش های پیش از این پخش شده مجموعه نیز از اوایل تیر امسال وارد شبکه ویدئویی خواهند شد.

مدرسی همچنین از استقبال بی نظیر مخاطبان از این برنامه تلویزیونی خبر داد و افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته قرار بود پخش این برنامه تا 13 فروردین روی آنتن برود اما با توجه به استقبال مردم و درخواست مدیران پخش  کلاه قرمزی 92 تا 16 فروردین ادامه پیدا کرد. وی تصریح کرد: نوروز امسال با افزودن دو عروسک جدید برنامه شاد و مفرحی را به خانه مخاطبان خود بردیم و در اعیاد نیز قصد داریم لحظه های خوشی را برای هموطنان رقم بزنیم.

مدرسی در پایان خبر داد که بازی رایانه ای کلاه قرمزی نیز بزودی در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت. این مجموعه پرطرفدار با کارگردانی و بازی ایرج طهماسب و صداپیشگی و نویسندگی حمید جبلی ساخته می شود.


 تاريخ ارسال: 1392/2/2
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.