پرده سینما

برنامه آینده تماشاخانه ایرانشهر و باغ هنر اعلام شد

پرده سینما









به گزارش سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، امیر حسین حریری گفت: در سالن شماره یک این مجموعه نمایش باغ آلبالو به کارگردانی حسن معجونی تا پایان اردیبهشت و در تماشاخانه استاد سمندریان نیز طبق اعلام قبلی نمایش های سه گانه اورنگ به کارگردانی محمد حاتمی و قرارداد با مرگ به کارگردانی داریوش مودبیان تا بیست و دوم اردیبهشت روی صحنه خواهند بود.

 

تماشاخانه ایرانشهروی افزود: با توجه به استقبال صورت گرفته از نمایشهای این مجموعه، در روزهای پایان هفته و شنبه ها نیز برای برخی از این نمایشها، اجرای مضاعف پیش بینی شده است. همچنین در نوبت صبح و بعدازظهر و قبل از اجراهای اصلی، گروههای نمایشی این روزها و دی با حضور در تماشاخانه ایرانشهر همراه با گروه اجرایی به تمرین های خود ادامه می دهند.

حریری ادامه داد: در ادامه طرح نمایش های آبی که سال گذشته با حمایت مدیرعامل خانه هنرمندان ایران عملیاتی و آغاز شد و در راستای توسعه برنامه های فرهنگی، هنری و به منظور بهره برداری حداکثری از فضاها و امکانات باغ هنر و همچنین برقراری ارتباط نزدیک و صمیمی با مخاطبان خاص و عام این طرح اجرایی شده و امسال نیز در استخر شمال غربی محوطه باغ هنر ادامه می یابد.

این گزارش می افزاید: در هفته پیش رو برنامه های نمایشی این تماشاخانه بدین شرح است: سه گانه اورنگ عنوان نمایشنامه ای است که علی رضا نادری، محمد امیر یار احمدی و نیما نادری آن را نوشته و با بازی گلاب آدینه، پیام دهکردی، مریم سعادت و عماد سالکی در طول هفته به جز شنبه، ساعت 19 به مدت زمان80 دقیقه و قیمت بلیط 20 هزار تومان به روی صحنه می رود.

این نمایش در روزهای هفته (یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه) با تخفیف 25درصد در سالن استاد سمندریان مجموعه تماشاخانه ایرانشهر میزبان دانشجویان علاقه مند به هنرهای نمایشی است.

همچنین سالن استاد سمندریان در ساعت 21 نیز، با نمایش قرارداد با مرگ نوشته اسلاومیر مروژک و با بازی کوروش سلیمانی و داریوش مودبیان اجراهای خود را ادامه می دهد. بلیط این نمایش به بهائ 20 هزار تومان و مدت زمان 85دقیقه تا پایان اردیبهشت در روزهای هفته (یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه) با تخفیف 25درصد در تماشاخانه ایرانشهر میزبان دانشجویان مشتاق است.

در نمایش 80 دقیقه ای باغ آلبالو هما روستا، لیلی رشیدی، رضا بهبودی، سعید چنگیزیان، داریوش موفق، کاظم سیاحی، مهدی کوشکی، هوتن شکیبا، سارا افشار و به آفرید غفاریان به ایفای نقش می پردازند. بلیت های این نمایش هم با قیمت 20 هزار تومان همچون دیگر آثار نمایشی این مجموعه، علاوه بر فروش از طریق گیشه، از طریق وب سایت تماشاخانه ایرانشهر به نشانی اینترنتی www.tamashakhaneh.ir در دسترس مخاطبان است. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سایر اخبار هنری مجموعه تماشاخانه ایرانشهر می توانند از طریق شماره های 88814115، 88814125 و 88814126 با این مجموعه در ارتباط باشند.


 تاريخ ارسال: 1392/2/7
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.