پرده سینما

بازبینی نمایش های بخش صحنه ای چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت آغاز شد

پرده سینما









بازبینی نمایش های بخش صحنه ای چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت (انقلاب و دفاع مقدس) از دوشنبه، 21 مردادماه، آغاز می شود.

 

جشنواره تئاتر مقاومتبه گزارش سایت پرده سینما و به نقل از روابط عمومی چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت (انقلاب و دفاع مقدس)، سعید نجفیان، دبیر اجرایی این جشنواره با اعلام این خبر اظهار کرد: بازبینی نمایش های بخش صحنه ای از دوشنبه، 21 مردادماه، در 3 استان مرکزی، همدان و کرمانشاه آغاز خواهد شد و تا 30 مردادماه گروه های  بازبینی با حضور در استان های دیگر به ارزیابی آثار پذیرفته شده، می پردازند.

وی زمان اعلام آثار راه یافته به مرحله نهایی را در بخش صحنه ای حداکثر تا 16 شهریورماه اعلام کرد و افزود: آثار پذیرفته شده نهایی از طریق سایت رسمی جشنواره به نشانی www.theatermoghavemat.ir  و دیگر رسانه ها به اطلاع عموم علاقه مندان خواهد رسید.

سعید نجفیان همچنین از بازبینی آثار صحنه ای تهران در هفته اول شهریورماه خبر داد و بیان کرد: اسامی پذیرفته شدگان در بخش خیابانی، کودک و نوجوان و عروسکی 25 مردادماه از طریق سایت رسمی جشنواره و سایر رسانه ها اعلام خواهد شد، تا با حضور گروه ها در شهر تبریز، شاهد برگزاری  هر چه باشکوه تر  این بخش از جشنواره باشیم.

چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت (انقلاب و دفاع مقدس) در بخش های خیابانی، تئاتر کودک و نوجوان و عروسکی 10 تا 15 شهریورماه در شهرستان تبریز  و بخش های مهمان و مسابقه صحنه ای هفته اول مهرماه سال جاری و همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس و به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و بنیاد فرهنگی روایت، با همکاری مرکز هنرهای نمایشی و دبیری حسین مسافر آستانه، برگزار  خواهد شد.


 تاريخ ارسال: 1392/5/21
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.