پرده سینما

اپرای «جان اسکیکی» ویژه هنرمندان و اصحاب رسانه روی صحنه رفت

پرده سینما






 

 

 

آنسامبل اپرای تهران، اپرای کمدی جان اسکیکی را برای هنرمندان و خبرنگاران به روی صحنه برد.

 

اپرای جان اسکیکیبه گزارش سایت پرده سینما روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، شب گذشته (27 مرداد) اپرای کمدی جان اسکیکی توسط آنسامبل اپرای تهران به سرپرستی هادی قضات در تالار وحدت ویژه هنرمندان و خبرنگاران اجرا شد که مورد استقبالشان قرار گرفت.

این اپرا داستان مرگ پیرمردی از یک خانواده اشرافی به نام بووزوناتی است که در شهر شایعه شده همه اموال خود را به خیریه بخشیده است. جستجو برای یافتن وصیت نامه توسط اقوام آغاز میشود و داستان ادامه می یابد. وصیت نامه پیدا می شود و مهر تایید به شایعه می خورد. همه از سیمونه پیر کمک می خواهند اما رینوچو راه حل این مشکل را در دستان جان اسکیکی می داند. در این میان عمه زیتا با قاطعیت مخالفت می کند اما رینوچو، جان اسکیکی را به خانه می آورد و جان اسکیکی به ظاهر شروع به حل مشکل این خانواده می کند.

هادی قضات (جان اسکیکی)، حمید خسرو شاهی (سیمونه)، مهتاب کشاورز (زیتا)، یاشار احمدی (رینوچو)، شیوا سروش (لائورتا)، مجید گرامیان (بتو)، مهرداد بابایی (مارکو)، ویدا محمودی (نلا)، علیرضا عبدالکریمی (گراردو)، سپیده اسلامبولچی (چسکا)، حامد مازندرانیان (بووزو دوناتی)، آرمین بابائیان (اسپینلوچو/پینلینو)، مهرداد ناصحی (وکیل آمانسیو)، فرنوش رحیمی (لائورتا)، نیما فاتحی (گوچو)، ناهید ابراهیمی (زیتا)، مانی فرزانه ثابت (گرار دینو) در این اپرا به نقش آفرینی پرداختند.

پریدخت عابدین نژاد، طراح لباس؛ ابوالفضل میرکی، طراح گریم؛ کریم چیبایی، ساخت دکور؛ هادی قضات، طراح صحنه و ایلیا شمس، روابط عمومی سایر عوامل اپرای جان اسکیکی بودند.

پری صابری، علیرضا خمسه، خسرو احمدی، لیندا کیانی، رضا تاجبخش، حمیدرضا صدر، علی قمصری، کیوان علیمحمدی، قاسم زارع، فرشته صدر عرفایی، هوشنگ گلمکانی، امید بنکدار، فرح اصولی، خاطره حاتمی، شیرین یزدانبخش و جعفر دهقان از هنرمندانی بودند که شب گذشته برای تماشای اپرا به تالار وحدت آمدند.

اپرای جان اسکیکی روزهای 30 و 31 مرداد، 1، 5، 6 و 7 شهریور ساعت 21:30 در تالار وحدت اجرا می شود.


 تاريخ ارسال: 1392/5/28
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.