پرده سینما

کارگاه نمایش سایه با حضور اساتیدی از نروژ و ترکیه همزمان با جشنواره تئاتر مقاومت برگزار می‌شود

پرده سینما






 

 

 

دبیر اجرایی چهاردهمین جشنواره تئاتر مقاومت گفت: همزمان با برگزاری این جشنواره در تبریز کارگاه آموزشی نمایش سایه توسط دو تن از اساتید خارجی چنگیز اوزک از ترکیه و کارلئوس از نروژ برگزار خواهد شد.

 

جشنواره تئاتر مقاومتبه گزارش سایت پرده سینما و اعلام ستاد خبری چهاردهمین جشنواره تئاتر مقاومت، سعید نجفیان دبیر اجرایی چهاردهمین جشنواره تئاتر مقاومت گفت: مراسم افتتاحیه در گلزار شهدای گمنام تبریز که هم جوار با مرقد دو امام زاده به نام‌های عون بن علی و زید بن علی است، برگزار خواهد شد و علاوه بر خاص بودن مکان برگزاری مراسم، شاهد اجرای برنامه‌های متنوعی از جمله اجرای نمایش خیابانی و پرده خوانی نیز خواهیم بود.

وی با اشاره به برگزاری آخرین جلسه ای که طی هفته جاری با حضور حسین مسافرآستانه دبیر جشنواره، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز و ستاد اجرایی و مدیران سالن های نمایشی تبریز برگزار شد، بیان کرد: ضمن بازدید از محل افتتاحیه، آخرین مذاکرات و برنامه‌ریزی‌ها جهت هرچه بهتر برگزارشدن جشنواره انجام شد، ضمن اینکه قرار بر این شد تا بخش کودک و نوجوان، تئاتر عروسکی و نمایش خیابانی چهاردهمین جشنواره تئاتر مقاومت با مشارکت شهرداری تبریز از 10 تا 14 شهریور ماه در شهرستان تبریز برگزار شود.

نجفیان در ادامه خاطرنشان کرد: 10 گروه در بخش کودک و نوجوان و تئاتر عروسکی و 11 گروه نمایشی هم در بخش تئاتر خیابانی به رقابت خواهند پرداخت. علاوه بر این 200 هنرمند و میهمان هم در تبریز حضور داشته و همراه با ما خواهند بود.

وی سپس از برپایی کارگاه آموزشی نمایش سایه در تبریز خبر داد و افزود: این کارگاه آموزشی توسط دو تن از اساتید خارجی چنگیز اوزک از ترکیه و کارلئوس از نروژ برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی چهاردهمین جشنواره تئاتر مقاومت در پایان یادآور شد: این کارگاه از تاریخ 11 تا 14 شهریور ماه و هر روز طی دو نوبت در سالنهای مجتمع فرهنگی و هنری تبریز، خانه تئاتر تبریز و تالار استاد مبین برپا خواهد شد که علاوه بر حضور 10 کارگردان حاضر در جشنواره 20 نفر هم پس از انجام ثبت نام در این کارگاه آموزشی شرکت خواهند کرد.                                                   


 تاريخ ارسال: 1392/6/5
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.