پرده سینما

جدول صد هفته ای شنبه های نمایشنامه خوانی قصر اعلام می شود

پرده سینما






 

 

 

مسئول امور هنری باغ موزه قصر گفت: به منظور آماده سازی و اعلام جدول صد هفته ای شنبه های نمایشنامه خوانی قصر، این برنامه به مدت دو هفته تعطیل خواهد بود.

 

بهنام شرفی در گفت و گو با سایت ایران تئاتر اظهار کرد: طی دو هفته تعطیلی شنبه های نمایشنامه خوانی قصر، یک کارگروه متون متقاضی را مورد خوانش قرار می دهد و از بین این آثار صد متن را برای اجرای نمایشنامه خوانی طی صد هفته انتخاب می کند. این آثار در ردیف متون و آثار نمایشی فاخر دنیا خواهند بود که پس از تأیید و مشخص شدن نوبت اجرا، در تالار فرخی یزدی باغ موزه قصه اجرا خواهند شد.

مسئول امور هنری باغ موزه قصر در ادامه افزود: در تلاشیم تا ضمن موافقت با بنیادی، که نام آن متعاقباً و پس از قطعیت همکاری اعلام خواهد شد، امکان برگزاری شنبه های نمایشنامه خوانی را به شکل فاخرتری فراهم کنیم.

شرفی در پایان خاطرنشان کرد: اکنون سه ماه است که شنبه های نمایشنامه خوانی قصر برگزار می شود و با احتساب ایام تعطیل رسمی، به طور دقیق شش هفته امکان برگزاری آن فراهم شده و نخستین نمایشی که در این برنامه مورد خوانش قرار گرفته جسدهای پستی اثر داریو فو و آخرین آن ها نمایش اسپانیایی بوده است.


 تاريخ ارسال: 1392/6/5
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.