پرده سینما

بازبینی بخش صحنه ای تهران جشنواره تئاتر مقاومت آغاز شد

پرده سینما






 

 

 

بازبینی آثار بخش مسابقه صحنه ای (تهران) چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت (انقلاب و دفاع مقدس) ششم شهریور ماه آغاز می شود.

 

به گزارش سایت پرده سینما و اعلام ستاد خبری چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت سعید نجفیان دبیر اجرائی این جشنواره با اعلام این خبر افزود: بازبینی آثار بخش صحنه ای چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت (انقلاب و دفاع مقدس) از ششم شهریورماه آغاز می شود و تا هشتم این ماه ادامه خواهد یافت.

وی افزود: این آثار توسط دکتر محمود عزیزی، دکتر سعید اسدی ، مریم معترف و حسین پارسائی مورد بازبینی قرار خواهند گرفت و آثار برگزیده در بخش مسابقه صحنه ای چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت که از یکم تا ششم مهرماه در تهران برگزار خواهد شد ، حضور خواهند یافت.

چهاردهمین جشنواره تئاتر مقاومت (انقلاب ودفاع مقدس) در بخش های خیابانی ، تئاتر کودک و نوجوان و عروسکی 10 تا 15 شهریور ماه در شهرستان تبریز و بخش های مهمان و مسابقه صحنه ای هفته اول مهر ماه سال جاری ومقارن با هفته گرامیداشت دفاع مقدس و به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و بنیاد فرهنگی روایت ، با همکاری مرکز هنرهای نمایشی و دبیری حسین مسافر آستانه برگزار خواهد شد.


 تاريخ ارسال: 1392/6/7
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.