پرده سینما

مشایی: به هدیه تهرانی گفتم کمتر برای سینما وقت بگذار

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

اسفندیار رحیم مشاییاسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور در گفت و گو با ویژه نامه نوروزی روزنامه همشهری به مهمترین مسائل مطرح شده درباره خود پرداخت.

به گزارش خبرآنلاین، مشایی در بخشی از این گفت و گو درباره دیدار از نمایشگاه عکس هدیه تهرانی، پرداخت وام برای برگزاری این نمایشگاه وشایعه خرید یکی از تابلو عکس های آن می‌گوید: «من همیشه به مسائل فرهنگی اشتغال داشته‌ام. اصلا بنده به این نمایشگاه کمک نکردم. بنده اساسا از نمایشگاه خرید نکردم.»

او اضافه می‌کند: «من به نمایشگاه عکس خانم تهرانی رفتم. دیدم نمایشگاه‌شان هم خوب و با موضوعی بسیار عالی بود. از نظر من معرفت می‌داد. روایتی از توحید بود. همین حرف را هم در پایان به خانم تهرانی گفتم . گفتم اولا من فکر نمی‌کردم شما در این زمینه هنرمند باشید. دوما وقت بگذارید برای این‌ها و کمتر به سینما بپردازید. چون به هر حال شما در سینما تثبیت شده‌اید اما در حوزه عکس افق تازه‌ای در پیش رو دارید. اتفاقا گفت خودم هم چهار سال است که فیلم بازی نکرده‌ام تازه می‌خواهم بازی کنم. اما انصافا کارهای هنری قشنگی بود موضوع آثار هم بسیار پاک باارزش و توحیدی بود. من به خانم تهرانی گفتم از نظر من کار تو یک کار عبادی است و واقعا کمک می‌کند به شناخت خدا.»

رحیم مشایی درباره دعوت از محمد رضا گلزار برای دیدار با وی نیز می‌گوید: «من دعوت نکردم. هر فردی هم که بخواهد می‌تواند به دیدن من بیاید.»

 

در همین رابطه بخوانید

عکس اسفندیار رحیم مشایی با هدیه تهرانی، در مجلس مسئله ساز شد

دیدار الناز شاکردوست و مشایی

 

 

 

 

 

 

 


 تاريخ ارسال: 1388/12/18
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.