پرده سینما

ایل بیگی رفت و یک صندلی پرنشدنی پشت سرش به جا گذاشت/ تشکر پرده سینما از زحمات چند ساله ایل بیگی

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حبیب ایل بیگیحبیب ایل بیگی مدیر روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی در پنج سال گذشته، صندلی خود در این بنیاد را ترک کرد و به محل اصلی خدمت خود در وزارت ارشاد بازگشت. او در نامه ای از اهالی رسانه خداحافظی كرد. ایل بیگی یکی از بهترین مدیران بنیاد سینمایی فارابی در چند سال گذشته بود که خلق و خوی نیک، حسن نیت، سلامت نفس، خونسردی، کاردانی، و کفایت او نمونه ای مثال زدنی در آن حوزه به شمار می رفت. به خصوص در روزهای قبل و بعد از جشنواره فیلم فجر که تراکم کاری فوق العاده ای بر بنیاد فارابی حاکم می شد و فشار کاری طاقت فرسایی از سوی رسانه ها متوجه روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی می گشت، این حبیب ایل بیگی بود که با سلوک استثنایی اش زمینه های تفاهم و آرامش را میان طرفین حاکم می کرد. افزون بر این طی دو سال اخیر ایل بیگی تلاش های فراوانی کرد تا حوزه اجرایی جشنواره فیلم فجر به قابلیت های والاتری برسد. او تمایل چندانی به مطرح کردن خود و در ویترین گذاشتن کارهایش نداشت، کم حرف بود و با آرامش و سکوت با مسائل کاری مواجه می شد. معمولاً در سخت ترین شرایط هم لبخند آرام چهره ایل بیگی محو نشدنی بود. پرده سینما به سهم خود از زحمات چند ساله حبیب ایل بیگی در سمت مدیریت روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی تشکر می کند. و آرزوی موفقیت های بیشتری را در مسئولیت های جدید برای او دارد.

 

 

متن نامه ایل بیگی به نقل از خبرگزاری ایلنا بدین شرح است:

 

 

 

دوستان محترم، خبرنگاران، دبیران سرویس های سینمایی رسانه ها

با سلام واحترام

در طول پنج سال گذشته با توجه به مسولیتم در بنیاد سینمایی فارابی همواره شما به عنوان یک دوست و همکار، اینجانب را در راه انجام وظایفم وخدمت به سینمای ایران همراهی کرده و مرا مورد لطف خود قرار دادید.

این سال ها برای من از دوران خوب کاری بود ودر این همکاری تجربیات زیادی به دست آوردم که انشاا.. بتوانم در آینده از آن بهره بگیرم.

در طول این دوره زحمات زیادی برایتان داشتم واز بابت تمام آنها از شما تقاضای بخشش دارم.

اکنون پس از پنج سال مسولیت روابط عمومی بنیاد و با توجه به پایان یافتن ماموریتم و بازگشت به وزارت ارشاد ،ضمن تشکر مجدد از شما بدینوسیله از همکاران محترم روابط عمومی بنیاد که نهایت همکاری را با اینجانب داشتند سپاسگزاری کرده و برای مسئول بعدی روابط عمومی بنیاد آرزوی موفقیت دارم.

 

 


 تاريخ ارسال: 1388/12/18
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>وحید فرازان:

واقعا جای این مرد اخلاق جشنواره را چه کسی میخواهد پر کند؟ هر جا رفت و هست موفق باشد.

0+0-

پنجشنبه 20 اسفند 1388




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.