پرده سینما

اکران فیلم‌های جدید اسکورسیزی و ایناریتو در سال ۲۰۱۵

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایناریتومارتین اسکورسیزی با فیلم سکوت و گونزالز ایناریتو با انتقام سال آینده میلادی میهمان سینماهای جهان می‌شوند. به گزارش ایسنا، مارتین اسکورسیزی که امسال با فیلم گرگ وال‌استریت با بازی لئوناردو دی‌کاپریو در فصل جوایز سینمایی به توفیق چندانی دست نیافت امسال با فیلم سکوت که از نوامبر 2015 اکران می‌شود یکی از شانس‌های اصلی رقابت اسکار محسوب می‌شود.

فیلمبرداری فیلم سکوت که در بازار جشنواره کن به خریداران بین‌المللی معرفی شد، به زودی و با بازی اندرو گارفیلد در تایوان آغاز خواهد شد. این درام تاریخی که نگارش فیلمنامه اقتباسی آن را اسکورسیزی به همراه جی کاکس بر عهده دارند، بر اساس رمانی با همین نام نوشته شاسوکا اندو ساخته خواهد شد که روایتگر داستان دو مبّلغ پرتغالی در قرن 17 میلادی است که برای تبلیغ دین مسیحیت راهی کشور ژاپن می‌شوند.

از سوی دیگر علاقه‌مندان به فیلم‌های آله‌خاندرو گونزالز ایناریتو، کارگردان صاحب‌نام مکزیکی فیلم جدیدش را با عنوان بازگشت: داستان انتقام با بازی دی‌کاپریو از 25 دامبر 2015 اکران می‌کند.

دی کاپریو برای ایفای نقش جردن بلفورت در فیلم گرگ وال استریت نامزد کسب اسکار بهترین بازیگر مرد شد، اگرچه در نهایت رقابت را به متئو مک کانوی واگذار کرد و باز هم در جوایز اسکار دست خالی ماند.

دی کاپریو در فیلم جدید ایناریتو در نقش یک شکارچی قرن نوزدهمی ایفای نقش خواهد کرد که مورد حمله یک خرس وحشی قرار می گیرد و پس از آن ماجراهایی برای وی روی می‌دهد.

ایناریتو فیلمنامه بازگشت: داستان انتقام را با همکاری مارک ال اسمیت و بر اساس رمانی نوشته مایکل پنک نوشته است تا این فیلم نیز یکی از رقابت کنندگان اصلی در فصل جوایز سینمایی 2015 باشد.


 تاريخ ارسال: 1393/4/24
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.