پرده سینما

نفرین بازیکن آرسنال این بار رابین ویلیامز را کشت!

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آرون رمزی بازیکن تیم آرسنالداستان از این قرار است که هر زمان آرون رمزی برای آرسنال گل می زند یک آدم معروف از دنیا می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر، این داستان اولین بار در سال 2011 رخ داد وقتی که آرون رمزی مقابل منچستریونایتد موفق به گلزنی شد روز بعد بن لادن رهبر پیشین گروه تروریستی القاعده کشته شد.

دفعه بعدی در همان سال 2011 بود که آرون رمزی این بار دروازه تاتنهام را باز کرد و چند روز بعد از آن استیو جایز مدیر پیشین کارخانه مشهور اپل از دنیا رفت. چند روز بعد این داستان تکرار شد و آرون رمزی مقابل المپیک مارسی موفق به گلزنی شد و این بار خبر مرگ معمر قذافی رهبر لیبی را شنیدیم.

تقریبا همه به نفرین آرون رمزی ایمان آورده بودند و این بار ویتنی هیوستون خواننده آمریکایی بعد از گلزنی بازیکن جوان آرسنال مقابل ساندرلند قربانی شد و از دنیا رفت.

نفر بعدی باب والدز پیانیست مشهور کوبایی بود که تنها یک روز بعد از گلزنی رمزی از دنیا رفت. ششمین قربانی این بازیکن ولزی خورخه رافائل ویدلا یکی‌ از فرماندهان معروف آخرین دیکتاتوری آرژانتین که یک روز پس از گلزنی رمزی مقابل ویگان از دنیا رفت.

چهار ماه بعد رمزی مقابل مارسی گل زد، درست در همان روز کن نورتون بوکسور آمریکایی جان خود را از دست داد. یکی از آخرین قربانیان رمزی پل واکر بازیگر هالیوود بود که دقیقا در روزی که این بازیکن ولزی دو گل مابل کاردیف سیتی به ثمر رساند از دنیا رفت.

آخرین بار هم شنبه بود که رمزی در پیروزی آرسنال مقابل منچسترسیتی در جام خیریه گل زد و دو روز بعد رابین ویلیامز ستاره مشهور هالیوود در سن 63 سالگی خودکشی کرد و از دنیا رفت. باید امیدوار بود این نفرین به پایان برسد و دیگر بعد از گلزنی های آرون رمزی شخصیت مشهوری از دنیا نرود.


 تاريخ ارسال: 1393/5/22
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>جواد داوری:

مطمئنا انسان مهم تو جهان زیاد داریم که هر روز میمیرن و تعمیم دادن اون به یک بازیکن خیلی خنده داره :)

1+1-

پنجشنبه 23 مرداد 1393




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.