پرده سینما

«فرشته‌ها با هم می‌آیند» نیم میلیاردی شد

پرده سینما








فرشته ها با هم می ایندفروش فیلم سینمایی فرشته‌ها با هم می‌آیند ساخته حامد محمدی در سینماهای تهران به مرز نیم میلیارد رسید. غلام رضا فرجی مدیر پخش این فیلم به ایسنا گفت:این فیلم از اول مرداد ماه در سینماها روی پرده رفته است و تاکنون 450 میلیون تومان در تهران فروش داشته است.

وی افزود:همچنین فرشته‌ها با هم می‌آیند در شهرستانها نیز تاکنون 150 میلیون فروش داشته و بیشتر استقبال مخاطبین از این فیلم در شهرهای مشهد، شیراز، اصفهان و سنندج است.

فرجی ادامه داد: البته به تازگی پخش تیزرها به صورت زیر نویس در تلویزیون افزایش پیدا کرده و همچنین فاز جدیدی از تبلیغات را هم در شهرستانها آغاز کرده‌ایم و امیدواریم بتوانیم به فروش بیشتری در این شهرها دست پیدا کنیم.

در فرشته‌ها با هم می‌آیند که اولین ساخته بلند سینمایی حامد محمدی به تهیه کنندگی منوچهر محمدی است، جواد عزتی، نازنین بیاتی، رضا ناجی، الهام کردا، لیلی فرهادپور، سعید آرمند، حسین پرستار و... بازی می‌کنند.

از عوامل تولید این فیلم می‌توان به نویسنده و کارگردان: حامد محمدی، مشاور کارگردان:همایون اسعدیان، مدیر فیلمبرداری:فرشاد محمدی، طراح گریم:مهرداد میرکیانی، صدابردار:ساسان نخعی، صداگذار:سید محمد کشفی، طراح صحنه و لباس:حسین مجد، تدوین:میثم مویینی و هدی مویینی، آهنگساز:مهیار علیزاده، مدیر تولید:مجید کریمی، عکاس:مهدی دلخواسته، برنامه ریز و دستیار کارگردان:مریم هژیروند و تهیه‌کننده:منوچهر محمدی.

فرشته‌ها با هم می‌آیند محصول مشترک حوزه هنری و منوچهر محمدی است.


 تاريخ ارسال: 1393/6/2
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.