پرده سینما

مایکل داگلاس و اورلاندو بلوم وارد پروژه جنایی شدند

پرده سینما










 

مایکل داگلاس و اورلاندو بلوممایکل داگلاس و اورلاندو بلوم در برابر نومی ریپیس در فیلمی از مایکل آپتد ایفای نقش می کنند. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ددلاین، این فیلم جنایی با عنوان گشوده شده درباره یک بازجوی سازمان سیا است که به صورت غیرعمدی و بی آن که بداند اطلاعاتی را در اختیار تروریست‌ها قرار می دهد که می تواند به حمله بیولوژیکی به لندن منجر شود.

فیلمبرداری این فیلم بر مبنای فیلمنامه‌ای از پیتر اوبراین از سوم نوامبر شروع می شود. در این فیلم ریپیس در نقش افسر سیا بازی می کند که می‌تواند مانع وقوع این حمله شود.

والتون از تهیه کنندگان این فیلم که برای معرفی این فیلم اروپایی در جشنواره فیلم تورنتو شرکت کرده از ریپیس به عنوان یکی از بازیگران زن بین المللی سینمای امروز یاد کرد و گفت با حضور مایکل داگلاس و اورلاندو بلوم باید به موفقیت تجاری این فیلم نیز اطمینان داشت.

مایکل داگلاس نیز در جشنواره فیلم تورنتو حضور یافت تا در نمایش اولیه جدیدترین فیلمش با عنوان برس که دو روز پیش اکران شد، حضور داشته باشد. این تریلر در بیابان موجاوی رخ می دهد و جرمی ایروین با مایکل داگلاس در آن همبازی بوده است.

مایکل داگلاس سال پیش با فیلم پشت شمعدان ساخته اسیتون سودربرگ بار دیگر بازگشتی موفق را به دنیای سینما تجربه کرد و چندین جایزه نیز برای این نقش دریافت کرد. او آغاز تابستان امسال نیز با فیلم و اینطوری پیش می‌رود به کارگردانی راب راینر از 11 ژوییه (20 تیر) راهی سینماهای آمریکا شد و با یان کمدی خانوادگی حضوری موفق را تجربه کرد. در این فیلم او با دایان کیتون همبازی بود.

اورلاندو بلوم بازیگر بریتانیایی نیز برای بازی در فیلم ارباب حلقه ها و دزدان دریایی کاراییب شهرتی جهانی دارد.


 تاريخ ارسال: 1393/6/18
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.