پرده سینما

بازگشت دیمون و گرین‌گراس به مجموعه «بورن»

پرده سینما


 

 

 

 

 

 


مت دیمونکمپانی یونیورسال از حضور مجدد پل گرین گراس و میت دیمون در قسمت جدید از مجموعه فیلم‌های هویت بورن کرده است. به گزارش ایسنا، پل گرین گراس و مت دیمون، بازیگر و کارگردان مشهور هالیوودی که در دو قسمت از مجموعه فیلم‌های بورن با هم همکاری کرده بودند، طبق اعلام کمپانی یونیورسال دوباره در کنار هم به این مجموعه فیلم اکشن موفق بازمی‌گردند.

 

در این صورت، به احتمال فراوان جرمی رنر دیگر در نقش آرون کراس در دنباله فیلم میراث بورن حضور نخواهد داشت، مگر اینکه کمپانی یونیورسال تصمیم به ساخت دنباله فیلم میراث بورن به صورت جداگانه داشته باشد.

اولین قسمت از این مجموعه فیلم با عنوان هویت بورن در سال 2002 به کارگردانی داگ لیمان و با بودجه 60 میلیون دلاری ساخته شد و به فروش جهانی بیش از 214 میلیون دلار دست یافت.

قسمت‌های دوم و سوم این مجموعه را پل گرینگراس با عنوان برتری بورن و اولتیماتوم بورن کارگردانی کرد که در مجموع به فروش جهانی بیش از 720 میلیون دلار رسید..

در سه قسمت اول از این مجموعه مت دیمون در نقش یک مامور اطلاعاتی ایفای نقش کرد که عملیات جاسوسی زیادی انجام داده ولی حالا حافظه خود رادر اثر یک ماموریت در دریا از دست میدهد وچیزی به یاد نمی‌آورد وحالا به دنبال شناسایی هویت واقعی خود است و می خواهد گذشته اش را به یاد آورد.

میراث بورن قسمت چهارم از مجموعه فیلم موفق به کارگردانی فرانک مارشال بود که در سال 2012 ساخته شد و این بار جرمی رنر در نقش یک مامور اطلاعاتی به نام آرون کراس جایگزین مت دیمون شد و این فیلم به فروش 125 میلیون دلاری در گیشه جهانی دست یافت.


 تاريخ ارسال: 1393/6/25
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.