پرده سینما

۲۰ انیمیشن در راه اسکار ۲۰۱۵

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جایزه اسکارآکادمی اسکار فهرست 20 انیمیشن معرفی شده برای حضور در هشتاد و هفتمین دوره از این جوایز سینمایی را منتشر کرد. به گزارش ایسنا، آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار فهرستی از 20 ساخته انیمیشن را اعلام کرد که برای حضور در هشتاد و هفتمین دوره جوایز سینمایی اسکار اعلام آمادگی کردند.

این انیمیشن‌ها عبارتند از: قهرمان بزرگ 6، کتاب زندگی، باکسترولز، تقلب، جزیره جیووانی، من و هنری، قهرمان شهر رنگارنگ، چگونه اژدهایتان را تربیت کنید 2، جک و قلب ساعتی، افسانه‌های اوز: بازگشت دوروثی، فیلم لگو، دره مورچه‌های گمشده، آقای پیبادی و شرمن، پنگوئن‌های ماداگاسکار، داستان دزد دریایی، هواپیماها: آتش و نجات، ریو 2، سنگ در جیب‌هایم، آوای دریا و داستان‌های شاهزاده کاگویا.

بنا بر این اعلام، آکادمی اسکار برخی از این فیلم‌ها در لس‌آنجلس اکران نشده‌اند و شرایط نهایی حضور در میان نامزدهای اسکار را ندارند اما به احتمال فراوان در فاصله باقی‌مانده این شرایط لازم را کسب خواهند کرد.

تمامی فیلم‌های حاضر در بخش بهترین انیمیشن اسکار می‌توانند در سایر بخش‌ها چون بهترین فیلم نیز نامزد کسب جایزه باشند به شرطی که شرایط لازم برای حضور در آن بخش را داشته باشند.

نامزدهای نهایی هشتاد و هفتمین دوره جوایز سینمایی اسکار روز پانزدهم ژانویه اعلام و مراسم اعطای جوایز این رویداد سینمایی روز 22 فوریه در سالن دالبی تئاتر لس‌آنجلس برگزار می‌شود.


 تاريخ ارسال: 1393/8/14
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.