پرده سینما

پیتر جکسون و هابیت‌ها به ته خط رسیدند

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پیتر جکسون سر صحنهپیتر جکسون كارگردان سازنده داستان‌های هابیت و ارباب حلقه‌ها نوشته پرفسور تالكين می‌گوید بدون همکاری بنیاد تالکین امكان ساخت فیلم‌های بیشتر از این داستان‌ها وجود نخواهد داشت.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، ایان مک‌الن در پیش‌نمایش جهانی فیلم هابیت: نبرد 5 لشکر گفت باور ندارد این فیلم پایان سفر آن‌ها باشد و در نتیجه به شایعه‌های بازگشت پیتر جکسون به میدل‌ارث (زمين ميانه) قوت بخشید اما جكسون در مقام کارگردان در کنفرانسی رسانه‌ای که بعد از این صحبت‌ها برگزار شد، تمامی این امیدها را از بین برد.

جکسون گفت: این یک مسأله صرفاً قانونی است. بنیاد تالکین مالک تمامی نوشته‌های پروفسور تالکین است (داستان‌های هابیت و ارباب حلقه‌ها همگی توسط پروفسور تالکین در اواخر دهه 1960 به فروش رسيده بودند)، بنابراین بدون همکاری بنیاد تالکین نمی‌توان فیلم‌های دیگر ساخت.

جکسون به آن دسته از طرفداران که می‌خواهند چیزهای بیشتری ببینند، گفت که می‌توانند منتظر نسخه طولانی دی‌وی‌دی نبرد 5 لشکر باشند که او به زودی در سال جدید میلادی برای کار کردن روی آن به نیوزیلند بازخواهد گشت. او اضافه کرد که این دی‌وی‌دی بالاخره به مردم اجازه می‌دهد که تمامی نسخه‌های طولانی سه‌گانه‌های هابیت و ارباب حلقه‌ها را پشت سر هم تماشا کنند و با خنده گفت: این اثر 24 ساعت لذت خالص خواهد بود. من در مدت حدود 4 تا 5 ماه آن را سرهم خواهم کرد که جالب خواهد بود.

از افراد دیگری که در این کنفرانس رسانه‌ای صحبت کردند می‌توان به اندی سرکیس اشاره کرد که مشخص شده صدای راوی تیزر جدید جنگ ستارگان است. او درباره لذت کار کردن با پیتر جکسون پشت دوربین آخرین هابیت صحبت کرد و گفت: اینکه از من درخواست شد تا واحد دوم فیلم را کارگردانی کنم یک شوک بزرگ بود اما این واقعاً نشان می‌دهد که پیتر تا چه حد با تمامی بازیگران و دست‌اندرکاران همکاری می‌کند و یک رهبر طبیعی و فیلمساز خارق‌العاده است. خوبی او در این است که او انسانی کاملاً بخشنده است و یاد گرفتن از بخشنده‌ترین انسان بهترین راهنماست.


 تاريخ ارسال: 1393/9/14
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.