پرده سینما

حبیب‌ ایل‌بیگی معاون ارزشیابی و نظارت شد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حبیب ایل بیگیحجت‌الله ایوبی، رییس سازمان سینمایی، طی حکمی حبیب ایل‌بیگی را به سمت معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی منصوب کرد.

به گزارش سایت پرده سینما در پی انتصاب محمد احسانی به عنوان مدیر شبکه یک سیما، حجت الله ایوبی طی حکمی حبیب ایل بیگی را که تا پیش از این مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران بود را به سمت معاون ارزشیابی و نظارت منصوب کرد.

در متن حکم حبیب ایل‌بیگی آمده است: «نظر به سوابق ارزشمندتان در مدیریت امور سینمایی به موجب این حکم به سمت "معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی و امور سمعی و بصری" منصوب می‌شوید؛ انتظار می‌رود با تقویت فضای تعامل و اعتماد متقابل با اهالی سینما، حذف دیوان‌سالاری زائد و دست‌و‌پاگیر، زمینه‌های مساعدی برای تولید فیلم‌های ارزنده را فراهم و گام‌های موثری برای شکوفایی استعدادهای جوان بردارید.

ساماندهی مسائل حقوقی‌، مالکیت معنوی، ایجاد فضایی امن برای سرمایه‌گذاران، تلاش برای ایجاد امنیت روانی و توجه ویژه به منزلت اجتماعی سینماگران از جمله اولویت‌های این معاونت است. امید است با بهره‌گیری از تجربه و دانش افراد متعهد و کارآزموده و تعامل با صنوف سینمایی در انجام این مسوولیت خطیر موفق باشید.»

حبیب ایل‌بیگی متولد ۱۳۴۵ در تهران و فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد روابط بین‌الملل از دانشگاه آزاد اسلامی تهران واحد علوم و تحقیقات است. در کارنامه‌ی حرفه‌ای او مواردی مانند رییس هیئت مدیره و مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، معاون مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل حوزه‌ی هنری، دبیر ستاد اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عضو شورای عالی سینمایی موسسه‌ی تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (ره)، عضویت در ستاد سیاستگذاری و برگزاری چند جشنواره بین‌المللی و ملی دیده می‌شود.

علاوه بر این، حبیب ایل‌بیگی که سابقه‌ی حضور داوطلبانه در جنگ هشت ساله را دارد، از جانبازان سال‌های دفاع مقدس محسوب می‌شود.

گفتنی است مراسم تودیع محمد احسانی و معارفه‌ی حبیب ایل‌بیگی ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز دوشنبه ۱۳ بهمن در سالن سازمان سینمایی برگزار می‌شود.


 تاريخ ارسال: 1393/11/7
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.