پرده سینما

تیم برتون «دامبو» را به سینماها خواهد آورد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

تیم برتون انیمیشن دامبو دیزنی را به‌صورت فیلم زنده می‌سازد. به گزارش مهر و به نقل از هالیوودریپور‌تر، تیم برتون برای ساخت نسخه زنده از انیمیشن محبوب دامبو برای دیزنی انتخاب شده است. کمپانی دیزنی در جدید‌ترین تصمیمی که گرفته اعلام کرد قصد دارد تا انیمیشن دامبو را به‌صورت زنده جلوی دوربین ببرد. دامبو داستان یک بچه فیل سیرک است که برای گوش‌های بلندش مورد تمسخر همه است. انیمیشن فراموش‌نشدنی این قصه در سال ۱۹۴۱ ساخته شده است.

ارن کروگر فیلمنامه‌نویس ترنسفورمز فیلمنامه این فیلم را نوشته است. این فیلم با ترکیبی از جلوه‌های ویژه کامپیوتری و فیلم زنده ساخته می‌شود تا قصه کلاسیک بچه فیل و سفرش را با داستانی خانوادگی که به آن اضافه می‌شود، به دنیای امروز بیاورد. دامبو جایزه اسکار را به‌عنوان بهترین فیلم موزیکال سال گرفت و برای بهترین ترانه نیز نامزد دریافت جایزه شد. تهیه این فیلم را جاستین اسپرینگر که تهیه تورن: افسانه و فراموشی را بر عهده داشته است، همراه با کروگر انجام می‌دهند. جدید‌ترین پروژه تبدیل انیمیشن به فیلم زنده کمپانی دیزنی، فیلم سیندرلا است که با بازی لیلی جیمز این هفته اکران خود را شروع می‌کند.

این استودیو با رفتن به سراغ انیمیشن‌های کلاسیک و برگرداندن آن‌ها به فیلم، موفقیت بزرگی کسب کرده که آغازگرش ساخت آلیس در سرزمین عجایب توسط تیم برتون بود. این فیلم یک میلیارد و ۲۰ میلیون دلار فروش کرد و پس از آن شریر با بازی آنجلینا جولی که اقتباسی از زیبای خفته بود بیش از ۷۵۸ میلیون دلار در سراسر دنیا فروش کرد. داستان جنگل به کارگردانی جان فاورو و دیو و دلبر به کارگردانی بیل کاندون نیز در همین مجموعه جای می‌گیرند. برتون اکنون در حال تهیه مقدمات کار برای ساخت فیلم خانه خانم پرگرین برای بچه‌های عجیب و غریب است.


 تاريخ ارسال: 1393/12/20
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.