پرده سینما

«دزدان دریایی کاراییب» و آسیب‌دیدگی دپ

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری قسمت جدید دزدان دریایی کاراییب زخمی شد که به‌همین علت، فیلمبرداری بخشی که این بازیگر در آن حضور دارد فعلاً متوقف شده است. به گزارش مهر و به نقل از هالیوودریپور‌تر، جانی دپ پس از مجروح شدن دست‌اش سر صحنه فیلمبرداری قسمت پنجم دزدان دریایی کاراییب به آمریکا پرواز کرد تا دست آسیب‌دیده‌اش را جراحی کند. این اتفاق در همین آخر هفته و سر صحنه فیلمبرداری قسمت جدید این فیلم با عنوان «دزدان دریایی: مردان مرده چیزی نمی‌گویند» در استرالیا رخ داد.

کار تولید این قسمت از مجموعه پرفروش دزدان دریایی کاراییب از ماه پیش و در سواحل گلدکاست استرالیا شروع شد و تاریخ اکران این فیلم نیز ۷ جولای ۲۰۱۷ ذکر شده است. دپ ۵۱ ساله بار دیگر در نقش کاپیتان جک اسپارو بازی می‌کند و این بار برنتون توییتیز و کایا اسکادلاریو و نیز خاویر باردم در نقش‌های مختلف بازی کرده‌اند. این فیلم را اسپن سندبرگ و یواخیم برونینگ برای کمپانی دیسنی کارگردانی می‌کنند.

گفته می‌شود این جراحت، کار فیلمبرداری بخش‌های دیگر را متوقف نکرده و در نبود دپ، دیگر صحنه‌ها جلوی دوربین می‌رود. سیدنی مورنینگ هرالد نیز نوشت: این در حالی است که این فیلم تاکنون با مسایل مختلفی روبه‌رو شده که از جمله آن‌ها حمله مردی با چاقو در لباس دزد دریایی با یک طوطی روی شانه‌اش بوده که به محافظان فیلم در اوایل هفته حمله کرد. این مرد به کسی آسیب نرساند و بلافاصله از محل دور شد و پلیس هنوز او را دستگیر نکرده است.

خیلی جلو‌تر از همه این اتفاق‌ها یک توفان دریایی شدید نیز در ماه ژانویه این منطقه را درنوردیده بود که هرچند با محل فیلمبرداری فاصله زیادی داشت اما موجب نگرانی شد. این فیلم که با بودجه ۲۵۰ میلیون دلاری در دست تولید است، بزرگ‌ترین فیلمی به‌شمار می‌رود که تاکنون فیلمبرداری آن در کویینزلند انجام می‌شود.


 تاريخ ارسال: 1393/12/20
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.