پرده سینما

ساخت «معکوس» پولاد کیمیایی جدی‌تر شد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

عکس از الهام عبدلیپولاد کیمیایی که قصد دارد فیلم اول‌اش را با نام «معکوس» بسازد، ابراز امیدواری کرد به‌زودی ترکیب بازیگران این فیلم قطعی شود. این بازیگر سینما که به‌زودی اولین فیلم‌اش را مقابل دوربین می‌برد، درباره ترکیب بازیگران این فیلم به خبرنگار سینمایی ایسنا گفت: سه بازیگر ما از طریق آزمون انتخاب می‌شوند، سه بازیگر از هنرجویان آموزشگاه هستند و سه بازیگر دیگر هم بازیگران حرفه‌ای سینما هستند که در این فیلم ایفای نقش خواهند کرد.

او که در چند روز گذشته برای انتخاب تعدادی از بازیگران فیلم‌اش فراخوانی را در فضای مجازی منتشر کرده بود، درباره انتخاب این بازیگران گفت: در حال حاضر دو بازیگر ما مشخص شده‌اند و در حال انتخاب بقیه هستیم. پولاد کیمیایی درباره‌ این‌که گفته می‌شود بابت آزمون از متقاضیان بازیگری پول گرفته شده است، توضیح داد: به‌اشتباه از بعضی متقاضیان که روز اول مراجعه کرده بودند، پول گرفته شد اما به‌سرعت پول‌شان را به آنان بازگرداندیم.

به گزارش ایسنا، «معکوس» که فیلمنامه‌اش توسط پولاد کیمیایی نوشته شده، قصه پسری به نام سالار است که به همراه دوست‌اش تعمیرگاهی سیار دارد و ماشین‌های قدیمی را تعمیر می‌کند. او با بحران هویتی روبه‌روست و سؤال‌های زیادی در ذهن‌اش دارد تا این‌که پس از سال‌ها پدرش پیدا می‌شود. پدر، پسر را به آدرسی فرامی‌خواند. مسعود کیمیایی به‌عنوان مشاور کارگردان در کنار پسرش حضور دارد و برخی اخبار حکایت از حضور رضا یزدانی به‌عنوان بازیگر در این فیلم دارد.



 تاريخ ارسال: 1394/3/18
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>korous@hotmail:

به‌اشتباه از بعضی متقاضیان که روز اول مراجعه کرده بودند، پول گرفته شد اما به‌سرعت پول‌شان را به آنان بازگرداندیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1+0-

دوشنبه 18 خرداد 1394




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.