پرده سینما

بلیت‌های ۱۰۰ دلاری برای طرفداران خاص جیمز باند

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانیل کریگ در نقش جیمزباندشبکه سینماهای «رگال» در آمریکا بلیت ویژه‌ای ارایه می‌کند تا هواداران اسپکتر جدیدترین فیلم جیمز باند بتوانند به طور نامحدود به تماشای این فیلم بنشینند.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، مجموعه سینماهای «رگال» با ارایه یک بلیت به قیمت ۱۰۰ دلار برای فیلم اسپکتر این امکان را به هواداران شیفته جیمز باند می‌دهند تا هر چند بار که می‌خواهند در این شبکه سینماها فیلم را تماشا کنند.

این بلیت نامحدود تنها به ۱۰۰۰ نفری که ابتدا درخواست ارائه دهند، تعلق می‌گیرد. فیلم جدید جیمز باند با عنوان اسپکتر یا شبح از سوی سونی و مترو گلدن مایر ۶ نوامبر اکران می‌شود.

این بلیت‌ها یک مشوق هم دارد و آن کارتی است که نمادی از اسپکتر روی آن نقش بسته است. برای خرید این بلیت ۴ تا ۶ هفته زمان تعیین شده تا هر روز حتی بیش از یک بار بتوان این فیلم را تماشا کرد. این بلیت از ۶ نوامبر ۲۰۱۵ تا ۶ ژوئن ۲۰۱۶ اعتبار دارد. این در حالی است که در نیمه دوم سال متوسط قیمت بلیت ۸.۶۱ دلار است و در صورتی که کسی ۱۲ بار بخواهد جیمز باند را تماشا کند باید ۱۰۳.۳۲ دلار بپردازد.

طبیعتا این کار به نوعی بهانه‌ای است تا مردم بیشتر درباره جیمز باند و فیلم جدیدش صحبت کنند. از فیلم اسپکتر به عنوان یکی از مهمترین فیلم‌های فصل پاییز و تعطیلات حرف زده می‌شود.

اسپکتر اسم یک سازمان جنایی در سایه است که دانیل کریگ در چهارمین باری که به عنوان جیمز باند ظاهر می‌شود به عنوان یک جاسوس خاص بریتانیایی باید با آن روبه رو شود. سم مندس پس از ساختن اسکای فال برای دومین بار روی صندلی کارگردانی این مجموعه نشست و اسپکتر را ساخت.

 

 


 تاريخ ارسال: 1394/6/25
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>eli:

Like

0+0-

جمعه 27 شهريور 1394




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.