پرده سینما

مندز: مطمئن‌ام دیگر پشت دوربین جیمز باند نخواهم ایستاد

پرده سینما







I won’t be back for another Bond movie

 

سم مندز و دانیل گریکسم مندز کارگردان بریتانیایی تاکید کرد اسپکتر آخرین فیلم جیمز باندی بود که او ساخت، اما دنیل کریگ بازیگر این نقش هنوز در این باره تصمیم نگرفته است.

به گزارش مهر به نقل از گاردین، سم مندز که پس از ساختن فیلم اسکای فال هم گفته بود دیگر جیمز باندی نخواهد ساخت و پس از مدت‌ها انکار، ساختن اسپکتر را پذیرفت، می‌گوید مطمئن است دیگر پشت دوربین فیلم جیمز باند نخواهد ایستاد. 

وی در پاسخ به این پرسش که پس از اتمام اسکای فال هم همین حرف را زده بود اما پس از سه سال دوباره بازگشت، گفت: نحوه روایت اسپکتر تصمیم به خروج از این پروژه را آسان تر کرد.

سم مندز در پاسخ به شوی شبانه شبکه آمریکایی MBC پس از شروع اکران اسپکتر در آمریکا در روز جمعه گفت که در پایان اسکپتر حسی از کامل شدن روایت وجود دارد که در پایان اسکای فال وجود نداشت و همین تصمیم گیری را برای او راحت‌تر کرد و او این احساس را دارد که سفرش را به پایان رسانده است.

کارگردان فیلم‌های جیمز باند که راحت‌تر از دنیل کریگ ستاره این فیلم تصمیم گیری کرده است، گفت: من اینجا نیستم تا درباره تصمیم دنیل حرف بزنم. چون او ممکن است بعد از ۶ ماه تصمیم اش عوض شود و احساس کند انرژی‌اش را دوباره به دست آورده است. شاید هم نظری کاملاً متضاد با این بگیرد.

مندز درباره نقل قولی که از کریگ وجود داشت مبنی بر این که ترجیح می دهد شلاق بخورد تا دوباره نقش جیمز باند را بازی کند، عنوان کرد: توجه به این نکته مهم است که او بلافاصله پس از اتمام فیلمبرداری این حرف‌ها را بر زبان آورده است.

مندز گفت: من این استدلال را دارم که وقتی اولین بار در ماراتون شرکت می‌کنید و ۲۰۰ یارد با خط پایان فاصله دارید تماشاچیان فریاد می‌زنند و تشویقتان می کنند، حالا آیا به بقیه مسابقه ادامه می دهی؟ این پاسخی است که دنیل کریگ می دهد.

تصمیم بازی در فیلم بیست و پنجم جیمز باند به کریگ بستگی دارد و شاید ساده ترین پاسخ فعلاً این باشد که: باید درباره‌اش فکر کنم... شاید یک فیلم دیگر بازی کردم، نمی دانم.



 تاريخ ارسال: 1394/8/17
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>gigili:

باید درباره‌اش فکر کنم... شاید یک فیلم دیگر بازی کردم، نمی دانم : Oh Oh Oh

0+0-

دوشنبه 18 آبان 1394



>>>*_* Zaahraa:

آخه چرا بابا؟!؟!؟!؟!؟

0+0-

دوشنبه 18 آبان 1394




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.