پرده سینما

پارکینگ خالی با درهای بسته! نهمین روز در برج میلاد

پرده سینما

 








 

 

«ساعت هفت شب پارکینگ برج میلاد را برای انجام کاری ترک کردم تا مجدداً به برج بازگردم. وقتی از پارکینگ بیرون می آمدم خالی بود و جای زیادی برای پارک در آن وجود داشت. اما وقتی از آنجا خارج می شدم متوجه شدم در ورودی پارکینگ را به بهانه تکمیل بودن ظرفیت بسته اند! از متصدی مربوطه پرسیدم پارکینگ که خالی است! چرا در را بسته اید؟ پاسخ داد پارکینگ بسته است!»

این اظهار نظر یک شاهد عینی در مورد پارکینگ برج میلاد در جشنواره فجر است. روایتی که خیلی های دیگر نیز آن را تأیید کرده اند.

جشنواره سی و چهارم تنها جشنواره ای است که به صورت ارائه رانت خصوصی مدیریت شده است. حتی پارکینگ! چه کسانی و با صلاحدید و مجوز چه شخصی وارد پارکینگ خالی برج میلاد می شوند؟!

اینهمه تبعیض، حتی برای مسئله پیش پاافتاده ای مثل پارکینگ شرم آور نیست؟

همه چیز جشنواره سی و چهارم فقط به یک موکت قرمز محدود شده که از آن به نام «فرش قرمز» یاد می کنند. این در حالی است که مانی حقیقی در اظهار نظر درباره فرش قرمز آن را شبیه سیرک عنوان کرد!

اتفاقاً در نشست دو فیلم عادت نمی کنیم و برادرم خسرو هم مانند مراسم فرش قرمزشان بازیگران اصلی از جمله هدیه تهرانی، محمد رضا فروتن، حمید رضا آذرنگ و شهاب حسینی حضور نداشتند و طبق اعلام قبلی نشست پل خواب هم برگزار نشد.

 

 


 تاريخ ارسال: 1394/11/22
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.