پرده سینما

«بتمن بر علیه سوپرمن» رکوردار گیشه جهانی

پرده سینما

 

 






 

 

 

بت من علیه سوپرمناثر تازه زاک اسنایدر بتمن بر علیه سوپرمن با فروش آخر هفته پیش خود توانست رکورد فیلم‌های ابرقهرمانی تاریخ سینما را ارتقا بخشد.

به گزارش صبا،به این‌ترتیب علاقه‌مندان آثار ابرقهرمانی کمپانی دی‌سی کامیکز با استقبال خود از این اثر در هفته گذشته رقم قابل ملاحظه 52.4 میلیون دلار را برای اسنایدر و تیمش به ارمغان آورده‌اند و مجموعه فروش فیلم را به رقم 682.9 میلیون دلار ارتقا بخشیده‌اند.

رقمی که باعث عبور بتمن بر علیه سوپرمن از سایر رقبای ابرقهرمانی خود می‌گردد و مرد فولادین را با فروشی معادل 668 میلیون دلار پشت سر گذاشته و به جایگاه دوم این مهم می‌فرستد.

موفقیت فروش فیلم در سطح جهانی باعث شد کارشناسان اقبال مناسب‌تری برای جوخه انتحاری که تمام شخصیت‌های شریر دنیای بتمن را دور هم جمع کرده، در نظر گرفته و در انتظار اکران تابستانی این اثر پر ستاره باشند.

 

 


 تاريخ ارسال: 1395/1/22
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>روشنایی:

من‌این فیلم را دیدم کاملا کلیشه ای و داستان روند خسته کننده ای داره.فیلم تماما جلوه های ویژه کامپیوتری ساخته شده و ارزش هنری نداره فروش فیلم فقط بخاطر تبلیغات گسترده و حامیانش بوده، هرگز اسنایدر نمیتونه مانند سه گانه نولان کارگردانی کنه در کل این فیلم از نظر منتقدین یک شکست‌ تجاری هست

0+0-

سه‌شنبه 21 ارديبهž




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.