پرده سینما

آیا تام هاردی بازیگر جیمز باند می‌شود؟

پرده سینما

 

 






 

 

تام هادری» یک ضرب‌المثل در میان بازیگران وجود دارد که می‌گوید اگر درباره آن صحبت کنی به صورت خودکار از رقابت خارج خواهی شد. بنابراین الان نمی‌تونم در باره این نقش نظری بدهم.

 

 

ادریس آلبا، تام هیدلستون، آدریان ترنر، هنری کویل، و دامیان لوئیس از جمله دیگر چهره‌های سینمایی هستند که نام آنها برای بازی در نقش جیمز باند مطرح شده است.

 

 

 

تام هاردیتام هاردی بازیگر نامزد اسکار هالیوودی نسبت به بازی در نقش اصلی مجموعه جیمز باند ابراز علاقه کرد. به گزارش ایسنا به نقل از گاردین، تام هاردی بازیگر انگلیسی که بازی در فیلم‌هایی چون سقوط شاهین سیاه، پیشتازان فضا، آغاز، مکس دیوانه: جاده خشم و فیلم بازگشته را در کارنامه سینمایی دارد در گفتگو با نشریه دیلی بیست از اشتیاق خود برای بازی در نقش مامور 007 در مجموعه فیلم‌های اکشن جیمزباند صحبت کرد و همچنین گفت اگر کریستوفر نولان کارگردانی این مجموعه را دست بگیرد، فوق‌العاده خواهد شد.

هاردی در این گفتگو به این پرسش که آیا قرار است جایگزین دنیل کریگ در مجموعه جیمزباند شود به صراحت پاسخ نداد و گفت: "یک ضرب‌المثل در میان بازیگران وجود دارد که می‌گوید اگر درباره آن صحبت کنی به صورت خودکار از رقابت خارج خواهی شد. بنابراین الان نمی‌تونم در باره این نقش نظری بدهم".

این بازیگر انگلیسی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: کریستوفر نولان کارگردان فوق‌العاده‌ای برای مجموعه باند خواهد بود. دنیل کریگ بسیار خوب است و آنچه سم مندس تاکنون به عنوان کارگردان انجام داده کار را برای کارگردانان دیگر این مجموعه سخت کرده است اما فکر می‌کنم نولان چهره قدرتمندی است که می‌تواند چیز جدید، خلاقانه و عمیقی را حلق کند.

هنو حضور دنیل کریگ برای بازی در قسمت‌های بعدی مجموعه جیمز باند تائید نشده است و مشخص نیست آیا این بازیگر 48 ساله هنوز انتخاب اول تهیه‌کنندگان این فیلم هست یا خیر. پیش از این شایعه درخواست دستمزد 150 میلیون دلاری از سوی کریگ برای بازی در دو قسمت بعدی این مجموعه رد شده بود.

کریک در چهار فیلم شامل کازینو رویال، ذره‌ای آرامش، سقوط آسمانی و اسپکتر یا شبح در نقش مامور 007 ایفای نقش کرده است اما پس از عدم تمایل او به تکرار این نقش گمانه‌زنی‌های زیادی برای انتخاب جیمز باند آینده مطرح شده است.

سم مندس کارگردان برنده اسکار که کارگردانی دو قسمت آخر (سقوط آسمانی و اسپکتر یا شبح) مجموعه جیمز باند را بر عهده داشته است نیز پیش از این اعلام کرده که دیگر فیلمی از این مجموعه کارگردانی نمی‌کند.

ادریس آلبا، تام هیدلستون، آدریان ترنر، هنری کویل، دامیان لوئیس و تام هاردی از جمله دیگر چهره‌های سینمایی هستند که نام آنها برای بازی در نقش جیمز باند مطرح شده است.

فیلم اسپکتر یا شبح بیست و چهارمین و جدیدترین فیلم از مجموعه فیلم‌های جیمز باند بود که در سال 2015 توسط سام مندس کارگردانی شد  و در نهایت به فروش جهانی بیش از 872 میلیون دلار در  سینماها دست یافت اما رکورد فروش این مجموعه در اختیار فیلم سقوط آسمانی به کارگردانی مندس و با حضور کریگ و خاویر باردم در نقش منفی در سال 2012 است که 1.1 میلیارد دلار در سطح جهان فروخت.

سری فیلم‌های جیمزباند با فروشی جهانی بیش از پنج میلیارد دلار در جایگاه دوم پرفروش‌ترین سری فیلم‌های ادامه‌دار بعد از مجموعه هری پاتر قرار دارد.


 تاريخ ارسال: 1395/10/28
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.